Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Softdrugsbeleid onhoudbaar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Softdrugsbeleid onhoudbaar

    Ja Weedy, dat dacht ik al dat de minimumleeftijd voor softdrugs reeds op 18 jaar lag, bedankt voor de verduidelijking!

    In grote lijnen sluit ik me dan ook aan bij Skadril's besluit, t gaat gewoon echt niet de goede kant op, en das ook niks nieuws vind ik.

    Comment


      #17
      Re: Softdrugsbeleid onhoudbaar

      Ook wil de commissie dat een coffeeshop weer een lokale functie krijgt. Buurtbewoners krijgen dan een persoonsgebonden pasje.
      Eerst het rookverbod in de coffeeshops, en om het nog minder leuk te maken krijgen we een pasjes systeem

      Als ze dat doorzetten zie je mij nooit meer in een coffeeshop... Hopelijk met mij vele anderen dan gaan de coffeeshop eigenaren misschien eens achter hun oren krabben en zich eens uitlaten over deze kwestie...

      Je hoort niet vaak dat coffeeshop eigenaren zich uitspreken over het beleid, ze vinden het best zolang er geld te verdienen is... Ik moet toegeven ze zitten vaak niet in een makkelijke situatie, werken ze niet mee dan verliezen ze hun vergunning...

      Ik vind een pasjes systeem gewoon overbodig... Voor de toeristen die nu wel voor 5 gram per persoon terecht kunnen bij de coffeeshop moeten straks naar straat dealers. Door de sluiting van coffeeshops in Roosendaal en Bergen op Zoom zijn er veel huisdealers bijgekomen langs de grens..

      Het probleem verplaatsen is typische Nederlandse struisvogel-politiek, het is geen Nederlands probleem maar een Europees probleem. Als ze in elk land bepaalde verkooppunten hebben los je al een aantal problemen op en het is ook nog eens goed voor het milieu!

      Ach ja we zien wel wat er van komt, zolang je 5 plantjes mag kweken zie ik nog geen noodzaak om te gaan protesteren in Den Haag
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: Softdrugsbeleid onhoudbaar

        De kweek en verkoop zou beter in handen van de overheid moeten komen, minder rotzooi, betere welvaart van de overheid. ipv welvaart van de criminele organisaties.

        Comment

        Bezig...
        X