Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie kent verschil niet tussen wiet en tomaten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie kent verschil niet tussen wiet en tomaten

    Korting op 420shop
    http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...n_tomaten.html





    Haha, leuk

    #2
    Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

    Deze is in April al eens voorbij gekomen

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rij-t4334.html
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

      Dan ben je echt dom! :O

      Comment


        #4
        Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

        beter zo dan dat ze wel wat vinden maar dom is het wel als je het verschil niet eens kent haha

        Comment


          #5
          Last edited by Asta; 1 August 2009, 08:36.

          Comment


            #6
            Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

            Heb je goed gelezen? Het was in schotland... Ik weet neit of het in nederland ook zo gebeurt.

            Comment


              #7
              Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

              Heey Asta, ik vind het inderdaad ook wel een beetje vreemd dat ze dan zomaar het huis binnen stormen zonder eerst iets te vragen, en dan alles overhoop halen.
              Maar cannabis is in Schotland streng verboden.
              Daar kijken ze er heel anders tegen aan dan hier in NL/BE.

              Peace

              Comment


                #8
                Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

                Oorspronkelijk geplaatst door jeroen View Post
                Heb je goed gelezen? Het was in schotland... Ik weet neit of het in nederland ook zo gebeurt.
                Deze keer was het in Schotland, maar ik noemde er ook als voorbeeld Den Haag bij waar ze op basis van Preventief toezicht de mindere wijken controleren op mistanden zeg maar.
                Onder deze misstanden vallen ook cannabisteelt.

                Het is een feit geworden dat na 9/11 de wereld door aan het draaien is van een paar groeperingen die het wat minder goed voor hebben met de westerse wereld.
                Veel landen maken hier tevens gebruik van om deze "angst" te gebruiken voor andere doeleinden zoals criminalisering van de maatschappij.
                Ik voel me al een tijdje niet meer vrij in dit land en dit word met de dag erger.

                @Wigyour,

                Dat is ook wel waar, maar toch als ik naar het gros van de toezichthouders kijk dan zijn dit individuen (allemaal als mens geboren) maar vinden de macht die ze krijgen van de overheid zo prettig dat ze door beginnen te slaan en niet meer als mens handelen maar volgens een protocol wat ze opgelegd is.
                Dit is best beangstigend.
                Neem parkeerwachters als voorbeeld, zij hebben altijd gelijk, je hebt niks te vinden van hun opdracht die ze gekregen hebben (want een studie hebben ze niet gehad kan ik je vertellen, alleen een cursus omgaan met aggressie).
                Ze handelen dus uit uit protocol, geen kaartje dan ga je betalen.
                Ik heb er twee gekend (denk vele van jullie, alleen zag ik het van dichterbij) die in Den Haag als parkeerwachter liepen.
                Die grote dikke man en die dunne rooie, welke als een van de weinigen als mens konden handelen.
                Zij stonden open voor jouw commentaar en relativeerde dit om tot een redelijk oordeel te komen.
                Als ze je alsnog bekeurde dan was er altijd nog de rechter, maar ik denk dat als je een goede reden had je de bon nooit gekregen hebt.

                De teams die nu in b.v. Den Haag controles uitvoeren staan helemaal niet open voor jouw commentaar, ze willen constateren en handelen volgens, HET PROTOCOL.
                Of je nou MS hebt en geen geld om in een redelijke buurt te gaan wonen dan word je omdat je een enkele plant hebt staan hetzelfde aangepakt als de tomatenkweker hierboven genoemd.

                Een klein lichtpuntje is dat op dit moment in de USA een verandering aan het plaatsvinden is in het kweken van medicinale cannabis.
                Als de USA hier een duidelijk standpunt in gaat nemen dan zal de EU ook gaan volgen en i.p.v. een algeheel verbod een wet gaan opstellen waar we hier met smart op zitten te wachten.
                Last edited by Asta; 2 August 2009, 10:41.

                Comment


                  #9
                  Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

                  In de USA kijken ze er ook heel anders tegen aan.
                  Vroeger begon men met het kweken van planten.
                  Maar hier zit gemiddelt een THC gehalte in van 3%, dat was heel normaal.
                  Maar tegenwoordig heb je planten met een THC gehalte van over de 20% !
                  En dat is tegenwoordig normaal.
                  En dat ziet de USA als een probleem.

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: Politie kent verschil niet tussen wiet en toma

                    Ze willen dat jij geloofd dat dat hun probleem is.

                    Comment

                    Bezig...
                    X