Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowen

    Korting op 420shop
    Hier een artikel over blowen.

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...ten-ervan.html

    #2
    www.thegooddrugsguide.com of www.erowid.org

    In het Nederlands kun je meer info vinden op http://www.uitjebol.net/
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Blowen

      wat een onzin:
      Je hebt vaker ruzie -> nooit meegemaakt, als ik blow en ik rustig en voor rede vatbaar, als ik drink heb ik veel sneller ruzie
      Je hebt soms vreetbuien -> waarom sttat dit bij de nadelen?? veel mensen die door ziekte/medicatie geen eetlust hebben blijven op gewicht door de eetlustopwekkende werking.
      Je raakt familie/vrienden kwijt -> ook niet meegemaakt, als je mensen op die manier kwijtraakt zijn het toch geen mensen waar je wat aan hebt, ik hbe juist veel mensen ontmoet die ik nu tot vrienden reken.

      verminderd je realiteitsbesef ->sinds wanneer is diep nadenken onder invloed van een jointje slecht voor je realiteitsbesef.

      THC is 70 keer sterker dan nicotine waarvan de negatieve effecten voor het lichaam bekend zijn (zoals longziektes, hartproblemen). -> de ene stof is niet sterker of zwakkerdan de ander, ze zijn niet te vergelijken, ze zijn compleet anders(de verdeling harddrugs-softdrugs-genotsmiddel is zowiso krom, je moet elke stof op zichzelf bekijken), ik vind trouwens de verslavende werking van nicotine veel gevaarlijker dan THC.

      Comment


        #4
        Re: Blowen

        Nadelen:

        * Het kost veel geld
        * Slecht voor je gezondheid
        * Je krijgt minder conditie
        * Je schoolwerk wordt minder
        * Meer moeite met concentreren
        * Je hebt vaker ruzie
        * Je hebt soms vreetbuien
        * Je wordt vergeetachtiger
        * Je raakt familie/vrienden kwijt
        -Niet als je zelf kweekt of de juiste coffeeshops kent en gewoon een bong of vaporizer koopt omdat je dan eenmaal veel meer bespaart.
        -No shit, mag ik zelf bepalen wat ik met mijn lijf doe? Ja? Dank u!
        - Ik rook de laatste tijd elke dag wel een beetje wiet door de bong maar m'n conditie is juist beter geworden en m'n long inhoud is groter dan voor ik begon met wiet roken.
        -Ik ben geslaagd , en sinds ik begon met het roken van wiet zijn m'n cijfers in de periodes alleen maar verbeterd.
        -Huh wat? Oh sorry, ik zat me even te concentreren op iets interessants.
        -Ik heb nog nooit iemand in een coffeeshop stoned of high ruzie zien maken, en dat zal ook nooit gebeuren zolang alcohol buiten het spel blijft.
        -Dat iemand een vreetbui heb wil niet zeggen dat ik die ga voeden. En vreetkicks zijn juist gewelding omdat eten nu eenmaal veel beter smaakt onder de invloed van wiet.
        -Ik heb ze nog allemaal.

        Altijd leuk die mensen die taboes in stand houden.

        Comment


          #5
          Re: Blowen

          wat een slap gedoe niks ervan klopt
          Schutto In tha house

          Comment


            #6
            Re: Blowen

            Het komt van de site Mens-en-gezondheid.
            Dat is zo'n site die het blowen zo ernstig mogelijk maken, omdat ze er veel mensen vanaf willen houden.
            Aan de ene kant goed, maar als mensen die dat lezen dan iemand kennen die blowt, dan kijken ze die voortaan aan met andere ogen.
            En dat is weer slecht.
            Het lijkt zo net of de blower van tegenwoordig iemand is die heel zijn leven verpest, terwijl dit bij bijna alle gebruikers niet zo is.
            Als je niet lekker in de vel zit, en je hebt erg veel stress dan raad ik je aan om geen drugs te gaan gebruiken.
            Dit kan echt van kwaad tot erger gaan.
            Alleen medicaal, en voor ontspanning en voor de gezelligheid met wat vrienden, dan is het prima.

            Peace

            Comment


              #7
              Re: Blowen

              Hoi Rooz welkom op het forum.

              Dit is geen nieuws dus het staat in de verkeerde sectie..

              En de informatie klopt niet:
              Je hebt vaker ruzie
              Dit is misschien vanuit iemand zijn persoonlijke beleving, maar van alle blowers die ik ken is er geen 1 die vaker ruzie heeft door wiet. men zegt eerder andersom.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  Re: Blowen

                  Tsja, misschien zien ze je vaker stoned dat je dan bij hun altijd rustig bent, maar dat je anders bent zoals toen je nog niet blowde. En dit artikel is echt onzin allemaal leuk en aardig naar de jongeren toe enzo, maar veel werkt het niet, hier waar ik woon blowt bijna iedereen.

                  Je kan ook gewoon zie dat het geschreven is door iemand die nog nooit heeft geblowt en er zaten een paar type foutjes in wat het ook nogal onprofesioneel maakt. De enige mensen die negatief zijn over wiet zijn of mensen die het nog nooit hebben gedaan, of die hun eerste keer misselijk werden of zich niet goed voelden. Of ze moeten iets ergs mee gemaakt hebben maar dat lijkt mij een beetje vaag als dat door wiet gebeurd.

                  Comment


                    #10
                    Re: Blowen

                    Ik zelf vind het dan ook altijd op zijn minst "eigenaardig" dat het roken van softdrugs,
                    door velen in de maatschappij word afgedaan als "harddrugs" zijnde.


                    Dat ben ik met je eens ja, dat dat zou kunnen, als je geen controle over je zelf kunt hebben.
                    Het consumeren van softdrugs veroorzaakt dan ook minder problemen in vergelijking met het consumeren van alcohol,
                    maar helaas is alcohol maatschappelijk geaccepteerd, en softdrugs is dus gewoon "drugs".
                    Misschien een optie op een wetsvoorstel te doen, zodat "alcohol" onder de opiumwet komt te vallen.

                    ~ Oscar,

                    Comment


                      #11
                      Re: Blowen

                      Alcohol verbieden in de supermarkt, en dan gaan we eens naar cannabis kijken vind ik...

                      Aangezien Rooz, een post maakt en niets meer van zich laat horen denk ik dat ze het zelf geschreven heeft
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Blowen

                        Er staat een berg onzin in dat artikel wat mij betreft.

                        Alles staat of valt bij dosering. En ongezond? Zelfs dat bepaal je zelf. Tenslotte is alleen het roken ongezond.

                        Maar jaaa, tegen wie heb ik het hier eigenlijk he! Wij weten wel beter hier. En de rest van de wereld wil er toch niet aan.

                        Simpele zielen!
                        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                        Medigebruiker

                        Comment

                        Bezig...
                        X