Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turkse politie neemt twee miljard cannabisplanten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Turkse politie neemt twee miljard cannabisplanten

    Korting op 420shop
    De Turkse politie heeft in het oosten van het land meer dan twee miljard cannabisplanten in beslag genomen. De planten werden allemaal vernietigd. Dat heeft een lokale veiligheidsverantwoordelijke maandag meegedeeld.
    De vangst, een record in de Turkse geschiedenis, werd vorige week gedaan in de provincie Van, vlakbij de Iraanse grens. De vernietigde cannabis moest zo'n 50 ton hasj opleveren, met een waarde van 34 miljoen dollar.


    Bron : msn
    http://news.be.msn.com/buitenland/Ar...ntid=149094178




    Grtzzz
    Last edited by replay; 10 August 2009, 21:30.

    #2
    Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

    Twee miljard??lijkt me niet echt een juist aantal.....
    Dit is 2000x1 miljoen planten!
    Neem even in beslag....

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

      50 ton hasj, als je daar onder komt ben je het eerste sterfgeval door hash, dhehehe.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

        lol monty

        Ik denk ook niet dat het klopt, ik vind msn ook niet een van de beste bronnen van nieuws moet ik zeggen

        Als je bedenkt dat 2 miljard hennep planten wel meer waard zijn dan 34 miljoen dollar, en dan heb ik het niet over de hasj die je eraf haalt..


        Giant cannabis farm discovered in eastern Turkey

        Turkish gendarmerie teams found a massive cannabis farm, planted in an almost 4.6 million square meters of land, in eastern Turkey. Officials said nearly 25,000 tons of hashish could have been obtained from the farm.


        The haul was discovered after gendarmerie forces received a tip in the eastern province of Van. Gendarmerie raided the field which was owned by 41 villagers and found nearly 2 billion stalks and roots of cannabis planted in the field.
        The plants have an estimated street value of 30 billion Turkish liras (20 billion USD), officials said.
        It took nearly four days for soldiers to burn the cannabis, gendarmerie officials said.
        Meanwhile, gendarmerie teams launched another operation in the area and found two tons of hashish near the field.
        Operations are under way to catch the people in relation to the raids.
        Jammer dat ze niets nuttigs met de delen van de plant doen.. er kunnne genoeg tshirts van gemaakt worden
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

          das een hennige vangst

          Comment


            #6
            Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
            lol monty
            Jammer dat ze niets nuttigs met de delen van de plant doen.. er kunnne genoeg tshirts van gemaakt worden

            Ja wel, dat vind ik nu ook, ze zijn er toch, dus kunnen ze evengoed gebruikt worden in textiel of voor papier van te maken in plaats van bomen te kappen, maar ja, t'is drugs e, vieze drugs, vlug kapot maken.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

              Oorspronkelijk geplaatst door replay View Post
              De Turkse politie heeft in het oosten van het land meer dan twee miljard cannabisplanten in beslag genomen. De planten werden allemaal vernietigd. Dat heeft een lokale veiligheidsverantwoordelijke maandag meegedeeld.
              De vangst, een record in de Turkse geschiedenis, werd vorige week gedaan in de provincie Van, vlakbij de Iraanse grens. De vernietigde cannabis moest zo'n 50 ton hasj opleveren, met een waarde van 34 miljoen dollar.


              Bron : msn




              Grtzzz

              Hoe bedoel je overdrijven...

              Comment


                #8
                Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                Even serieus he... Stel dat het waar is, dat ze echt voor 2 MILJARD planten in beslag hebben genomen, dan komt dat zeker weten bij ons in nederland in de kranten en het zal denk ik ook nog wel het nieuws halen! Je ziet al dingen op het nieuws van woningen met 50 planten, dat vinden ze al spectaculair, laat staan 2 miljard...

                Ik denk dat het een broodje aap verhaal is.

                groetjes,

                Comment


                  #9
                  Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                  2 miljard :o en dat vernietigen ze dan :p ik denk dat ik er wel een paar jaartjes zoet mee zou zijn of de rest van mijn leven :p

                  Comment


                    #10
                    Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                    Alles wordt vernietigd, in kleine porties zeker? Neem aan dat er wel agenten bij zitten die nooit meer een tekort hebben.

                    Comment


                      #11
                      Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                      2 miljard planten.. TWEE MILJARD PLANTEN!
                      De tering! da's veel!
                      Met het geld wat daar van af zou komen kan je een derde wereld land redden!

                      Comment


                        #12
                        Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                        Dit is echt dik hard gelul 2 miljard wietplanten, geloof je t zelf.
                        Heb ff bij google gekeken en op gezocht enzo maar vond niets...

                        Comment


                          #13
                          Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                          Tja je mag er maar 5 hebbben hahahaahahah
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                            Tsja als je in zulke landen daar een klein grammetje wiet bij je hebt voor eigen gebruik dan zit je al levenslang in een gevangenis waar je door 10 man tegelijk in je sterretje word genomen
                            Maarja dit is dus echt een grote leugen he...

                            Comment


                              #15
                              Re: Turkse politie neemt twee miljard cannabisplan

                              Hhahahahaha in je *tje lol

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X