Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twee hennepkwekerijen opgerold

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Twee hennepkwekerijen opgerold

    Korting op 420shop
    VELP/ARNHEM - De politie heeft twee hennepkwekerijen in Velp en Arnhem opgerold.
    In Velp troffen agenten in de nacht van maandag op dinsdag na een inbraakmelding een kwekerij aan in een bedrijfspand. Twee verdachten van de inbraak zijn aangehouden.
    In de Arnhemse wijk Malburgen viel de politie maandag een woning binnen. Volgens een energiebedrijf lag het stroomverbruik er opmerkelijk hoog. Ook daar is een hennepkwekerij aangetroffen. De bewoners, een man van 64 en een vrouw van 53, zijn aangehouden.

    #2
    Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

    Uhm oO zal dan toch al zeer super hoge verbruikskosten geweest zijn denk ik want normaal doet een energiebedrijf nooit moeilijk als je netjes betaalt dacht ik(als het niet te belachelijk hoog is)of vergis ik me hierin?
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

    Comment


      #3
      Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

      als je nuon hebt, en ze vinden dat je 'meer' verbruikt dan je buurtgenoten dan nemen ze contact op met de politie. Dit is overigens de enige waarvan ik weet dat ze het doen, andere maatschappijen doen het vast ook.

      Comment


        #4
        Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

        dat zal voor mensen zoals mij toch erg lastig worden...als ik al mijn pc's aanzet zit ik al op 2300w... en dan heb ik nog een 5000w fornuis... etc etc etc
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

          ja idd,,, precies wat je zegt mr 3ppozz

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

              dat begrijp ik, maar als ik mn computers en fornuis omzet in lampen... kan ik ong 7500 watt ophangen -_- dat is in mijn ogen behoorlijk wat licht...

              alleen zo lullig dat ik het verbruik met gamen en eten
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

              Comment


                #8
                Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

                als ze dan toch in een bedrijfspand zaten konden ze even goed een aggregaat plaatsen , kan je zelfs makkelijk 50 lampen kwijt en kunnen de mannen van de nuon op hun beide oren slapen. hihi... pippo's


                smoke ze

                Comment


                  #9
                  Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

                  Allee je zou denken meer stroomverbruik die maatschappij tevreden.. niet dus

                  Comment


                    #10
                    Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

                    ze kunnen beter zonnepanelen plaatsen dan

                    Comment


                      #11
                      Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

                      Haha, heb eens een verhaal gehoord over iemand die zijn schuurdak vol had gehangen met panelen om te kweken, politie stond binnen no time op de stoep hoor.

                      Comment


                        #12
                        Re: Twee hennepkwekerijen opgerold

                        Ik zou hier dan ook eens langs gaan moest ik de politie zijn




                        Comment

                        Bezig...
                        X