Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet nog vijf jaar op recept

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet nog vijf jaar op recept

    Korting op 420shop
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Wiet nog vijf jaar op recept

        1 geoogste plant? Echt waar? Dus je mag als je van 1 plant 50 gram krijgt, 50gram in je huis hebben?
        Zoja: ik ga effe snel een zaadje planten



        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: Wiet nog vijf jaar op recept

          Oorspronkelijk geplaatst door zion
          1 geoogste plant? Echt waar? Dus je mag als je van 1 plant 50 gram krijgt, 50gram in je huis hebben?
          Zoja: ik ga effe snel een zaadje planten



          Greetz,
          zion
          Het zijn een stelletje debielen uiteindelijk hoor, want hoe kan je in godsnaam nagaan of die "oogst" van 1 of meerdere planten is? Da's niet mogelijk, tenzij je echt met foto's e.d. het zou kunnen bewijzen. Wie er gehoor aan gaat geven, mag Joost worst wezen.

          Maar in principe mag dat, ja Dus planten die handel

          Greetz

          Comment


            #6
            Re: Wiet nog vijf jaar op recept

            Je mag maar 3gram weed hebben en 1 plant.
            Als je plant klaar is voor oogst mag die je 3gram droog opleveren.
            Heb je meer liggen van 1 plant dan is het tegen de wet.
            Zo zit het in elkaar denk ik,

            Peace

            Comment


              #7
              Re: Wiet nog vijf jaar op recept

              Toch maar raar hoor die wet.
              Ik ga is wat rondsnuffelen hier op het forum, ik dacht dat bobo hier iets over had gepost.

              Comment


                #8
                Re: Wiet nog vijf jaar op recept

                raar maar waar aan de hand van electriciteits verbruik, aantal planten enz

                kan men een ruim zicht hebben op hoeveel kweken je reeds gedaan hebt en alsook de opbrengst

                je mag 1 plant hebben ? geen waar

                luister hier komt het op neer, de flik die voor je deur staat als die een kut dag heeft zal je het geweten hebben.
                ken mensen die vb met 5 planten enzo enkel een pv moeten betalen en materiaal afgenomen is, terwijl er voor zelfde geld voor rechtbank verschijnt, boete, celstraf enzo

                je kunt natuurlijk een agent gaan weigeren binnen te komen die voor je deur staat omdat deze enkel mag binnen komen met huiszoekingsbevel. Natuurlijk maak je het de flik lastig dan komt die terug met bevel en wees gerust die maakt het je nog lastiger. slim aanboord leggen en wat geluk hebben van het flikkeverstand die voor je deur staat.

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet nog vijf jaar op recept

                  Ik zou in nederland gaan wonen ... hier mag je 5 planten per huishouden hebben

                  **offtopic**

                  Je begint je eigen sloppenwijk. Met huizen van 2 m2. Dan een stuk of 50 van die woningen naast elkaar en zet dat vol met planten. 5 per huis. Niks illegaals aan
                  brabantse nachten zijn lang

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet nog vijf jaar op recept

                    Oorspronkelijk geplaatst door ChriskE
                    Je begint je eigen sloppenwijk. Met huizen van 2 m2. Dan een stuk of 50 van die woningen naast elkaar en zet dat vol met planten. 5 per huis. Niks illegaals aan
                    Uh ja dream on Chriske
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet nog vijf jaar op recept

                      Oorspronkelijk geplaatst door ChriskE
                      Je begint je eigen sloppenwijk. Met huizen van 2 m2. Dan een stuk of 50 van die woningen naast elkaar en zet dat vol met planten. 5 per huis. Niks illegaals aan
                      LOL!!
                      thaha je hebt het al bekeken
                      Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet nog vijf jaar op recept

                        in NL gaan wonen?? haha liever niet!


                        effe het nieuws checken op wietforum daar is een heuse heksenjacht op growers bezig, shops worden meer en meer gesloten

                        en het ziet er zelfs naar uit met de regering balkenende (ofzo) dat het terug illigaal word!

                        geef mij maar belgie, die zijn nog soepel en echte vaste wetten en straffen zijn er nog niet op vlak van cannabis

                        hier ga je nooit lang vastzitten als dit met een plant of 5is

                        terwijl ze in NL je huis gaan afzoeken met hittezoekers om warmtebronnen en zo kwekerijen op te sporen!

                        shit is mad crazy

                        Comment

                        Bezig...
                        X