Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mediwiet voor alle zieken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mediwiet voor alle zieken

    Korting op 420shop
    LEEUWARDEN/ DEN HAAG ? Alle chronisch zieken met veel pijn moeten gratis mediwiet kunnen roken. Advocaten Wim Anker en Jan Boksem werken samen met Tweede Kamerlid Boris van der Ham (D66) om dat te regelen. Van der Ham komt na de zomer met een voorstel met als doel meerdere soorten medicinale cannabis beschikbaar te stellen voor meer zieken en te laten vergoeden door de zorgverzekeraars

    #2
    Re: Mediwiet voor alle zieken

    Goeie regel.

    Comment


      #3
      Re: Mediwiet voor alle zieken

      ja wel goed voor de medicinale gebruikers maar voro de gewone gebruikers wat krijgen wij
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Mediwiet voor alle zieken

        Niks Emiel het is eigenlijk al erg dat zieke mensen moeten betalen voor medicatie ook wiet
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Mediwiet voor alle zieken

          Dat vind ik ook, als er angetoont kan worden dat iemand ziek is, moet medicatie vrij voor handen liggen.

          Comment


            #6
            Re: Mediwiet voor alle zieken

            Iedereen betaald er uiteindelijk voor door de sociale verzekeringen.

            Ik vind het een goede zaak, hopelijk is de vraag naar medi-wiet dan groter, dan zullen de productie kosten ook een stuk lager worden. Ook zal cannabis breder geaccepteerd worden in de maatschappij, wat niet slecht is vind ik.. beter een jointje dan een paracetamol (of een vapo-tje)
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Mediwiet voor alle zieken

              wat zou het mooi zijn als we daar als land naar zouden kunnen overschakelen. 'Heb je hoofdpijn? Wacht even, dan draai ik even een spliff'

              Comment


                #8
                Re: Mediwiet voor alle zieken

                pfff -86- Denk effe na man voor je typt
                God was never on your side..

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Mediwiet voor alle zieken

                    weet je wat ik nog erger vindt of je nu ziek bent of niet
                    je moet toch betalen

                    Comment


                      #11
                      Re: Mediwiet voor alle zieken

                      volledig gratis medicatie is onmogelijk door de productiekosten etc. maar er zou wel een gedeeltelijk vergoedingssysteem moeten komen net zoals dat is met een hele boel andere medicamenten die met doktersvoorschrift verkrijgbaar zijn. Volledige vergoeding komt er nooit, maar ook nooit door omdat wietrokers steevast weigeren thc-substituten te gebruiken die wel door de gezondheidszorg-diensten vergoed worden.

                      Comment


                        #12
                        Re: Mediwiet voor alle zieken

                        Oorspronkelijk geplaatst door dreamX View Post
                        LEEUWARDEN/ DEN HAAG ? Alle chronisch zieken met veel pijn moeten gratis mediwiet kunnen roken. Advocaten Wim Anker en Jan Boksem werken samen met Tweede Kamerlid Boris van der Ham (D66) om dat te regelen. Van der Ham komt na de zomer met een voorstel met als doel meerdere soorten medicinale cannabis beschikbaar te stellen voor meer zieken en te laten vergoeden door de zorgverzekeraars
                        Nou ik heb een attest dat ik dagelijks chronisch het gebruik van maryhuana nodig heb, in mijn geval is dat voor geen pijnstillers te moeten nemen,(maag gaat naar de zak) maar kon dit maar in belgenland
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment


                          #13
                          Re: Mediwiet voor alle zieken

                          Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                          Nou ik heb een attest dat ik dagelijks chronisch het gebruik van maryhuana nodig heb, in mijn geval is dat voor geen pijnstillers te moeten nemen,(maag gaat naar de zak) maar kon dit maar in belgenland
                          vind ik ook, moest mediwiet in belgie legaal worden, dan zou het ook niet gratis moeten worden, men trekt dan wss toch een mooie som terug dankzei de ziekekas,...

                          hierdoor moeten mensen die het gebruiken om hun leed te bestrijden niet meer naar holland gaan en er de normaale prijs voor betalen, gewoon het kunnen verkrijge bij de lokale apotheker!

                          Comment

                          Bezig...
                          X