Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld voor aanpak overlast softdrugs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    26 augustus 2009: NOS.

Het kabinet trekt zes miljoen euro uit voor proeven van gemeenten om de overlast rond softdrugs aan te pakken. De ministers Ter Horst en Van der Laan willen met de proeven de criminaliteit verminderen. Daarnaast willen ze dat coffeeshops kleinschaliger worden.

Het kabinet stelt verder 150.000 euro beschikbaar voor de voorbereiding van een proef met onder meer toegangspasjes in Maastricht. Een deel van dat geld is bedoeld voor de wetenschappelijke begeleiding van de proef.

Midden volgende maand maakt het kabinet de hoofdlijnen bekend van het nieuwe drugsbeleid.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Na het bewezen succes van de decriminalisatie in portugal , en de vooruitgang in zuid-amerika met argentiniŽ en Mexico vond ik het erg jammer dit net in mijn livefeed van nos-journaal te krijgen..... Ik hoop echt dat het nieuwe drugsbeleid beter wordt , maar ziende naar de evolutie en de steeds hardere aanpak van coffeeshops met grotere hoeveelheden in Nederland ziet het er niet zonnig uit.

Ikzelf kom uit BelgiŽ dus ben niet getroffen van deze maatregelen, maar typisch BelgiŽ is als veel andere landen het doen volgt BelgiŽ ook . Daarom hoop ik dat langzaam aan landen beginnen te beseffen dat de oorlog tegen drugs een verloren strijd is die alleen maar zorgt voor criminaliteit op grote en kleine schaal.

Re: Geld voor aanpak overlast softdrugs

Liever meer politie die hun werk goed doen, eventueel coke dealertjes daar aanpakken... dan een klote pasjes systeem dat je privacy aantast... Net zoals de OV chipkaart die 7 jaar lang bijhoud waar je allemaal naartoe gaat.. Het is gewoon schandalig en geldverspilling!
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Re: Geld voor aanpak overlast softdrugs

laat het toch zo als het is met de coffeeshop en ga lekker de grote dealers paken man

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X