Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

    Korting op 420shop
    http://www.pzc.nl/regio/zeeland/5469...etkwekerij.ece
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    #2
    Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

    ik vindt dit niet kunnen

    de nederlandse staat wil ook overal geld mee verdienen he ze zeggen hier in nederland is alles goed geregeld en alles maar hier in nederland hebben we ook mafia en dat is de belasting je kan overal onderuit komen behalve de belasting.
    maar als hun gaan kweken dan moeten wij ook maar genoegen nemen met hun slappe wiet want ze waren toch ook al aan het klagen dat de wiet de laatste jaren sterker wordt door alle kunstmatige toevoegingen hahahahah maar jah ik zal geen grammetje van de nederlandse staat kopen dan koop ik het nog liever van een vriend/bekende dan van de nederlandse staat op straat wordt je stom bekeken met een jointje maar je wilt wel van het makkelijke geld genieten flikker toch een eind op

    wat ze moeten doen is elk huis 150x150x200 cm vrijgeven max 1 x 600 watt en dat gewoon legaliseren dan trek je ook een strop om de iligale handel en heb je minder rotzooi in de handel en wie zich er niet aan kan houden en denk een grote plantage op te zetten gewoon zwaardere straffen voor zetten ps de maximaale van 5 planten blijft dan ook gehandhaafd en ook krijgt monty met een bezwaarschrift dan een vergoeding voor zijn omgekapte plantje op het balkon schandalig he 1 plantje op het balkon en die alsnog afpakken

    Comment


      #3
      Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

      Daar wordt al vaker over gesproken.. Wat wel goed is, is dat de kwaliteit altijd hetzelfde is, en dus ook goed. Ik geloof nooit dat die gemeente hun wiet gaat verzwaren dan dus..

      Maar ze kunnen dan wel belachelijke prijzen gaan vragen, als er toch geen concurrentie is.

      Zelf zie ik ook liever dat het thuis kweken wordt vrijgegeven.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

        maar als ze klagen over de sterkte van de wiet krijgen we dalijk allemaal swizz air of ik weet niet ander zwak spul

        Comment


          #5
          Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

          Als het al gebeurt, met een grote ALS, zullen ze toch moeten inzien dat ze meerdere varieteiten zullen moeten kweken. Zeker als ze echt iets willen bereiken. Anders zijn ze nog nergens.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #6
            Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

            ja kim je heb gelijk tis ook weer zo dat er al best wel wat geld naar overheid gaat en dat de overheid geld hier op probeert te verdienen op zich is het een optie maar dan zouden er veel verschillende wiet soorten moeten komen en natuurlijk voor een schappelijke prijs niet boven de 15 euro p/g dat zou al een hoop schelen in de pocket maar daar integen als zij er belasting acijns en al dat gedoe er op gaan gooien dan heb je er dus helemaal niks aan
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

              Oorspronkelijk geplaatst door emiel_s View Post
              ja kim je heb gelijk tis ook weer zo dat er al best wel wat geld naar overheid gaat en dat de overheid geld hier op probeert te verdienen op zich is het een optie maar dan zouden er veel verschillende wiet soorten moeten komen en natuurlijk voor een schappelijke prijs niet boven de 15 euro p/g dat zou al een hoop schelen in de pocket maar daar integen als zij er belasting acijns en al dat gedoe er op gaan gooien dan heb je er dus helemaal niks aan

              Comment


                #8
                Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

                Bovendien denk ik dat het gebakken lucht is. Lonink heeft checkpoint de das omgedaan en zit nu met de gebakken peren.

                Er is nu een berg overlast gekomen. En de mensen in Terneuzen zijn boos op hem want het is zijn schuld.

                Dus nu doet hij alsof hij iets probeert om het goed te maken en ken het straks afschuiven op de overheid omdat die geen gemeentelijke kweek kan goedkeuren. Zoiets van `Ik wil wel maar hun werken niet mee. Ik heb mijn best gedaan`. En zo wil hij zijn gezicht redden. Zielig figuur die Lonink!
                "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                Medigebruiker

                Comment


                  #9
                  Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

                  ok ja zo heb ik het niet bekeken maar ja we zullen het zien zal nog wel eventjes duren denk ik zomaar
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

                    De gemeente kan er niks aan verdienen, overheden mogen namelijk geen geld verdienen met het verkopen of produceren voor verkoop van verboden stoffen. Angezien wiet alleen geoogd is en niet legaal kunnen ze er zowiso niks aan verdienen, maar ik denk dat dat ook het probleem is waardoor het er helemaal niet gaat komen.
                    En het lijkt inderdaad veel op een poging van Lonink om een goedmakertje te maken.

                    Comment


                      #11
                      Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

                      zolang de overheid er niks aan verdiend, zie ik het probleem niet.
                      moet het geen troep zijn, uiteraard.
                      [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

                      Comment


                        #12
                        die burgemeester ziet zijn stadstoeloop qua toeristisme en horeca zienderogen achteruit gaan,ik denk hij op die manier zijn postje wil houden de komende regeringsjaren ,zie het niet gelijk gebeuren ,eerst checpoint een hack zetten zakken goed gevuld en nu pas zo ageren zielig ,mijnheer.................de weet ik veel!

                        @
                        devils haze
                        Elite Stoner
                        goede ingeving van jou , en een controle op de veiligheid !qua hok elektra etc zou zelfs gedekt moeten zijn van brandverzekering !

                        ps conclusie :lees onze gedachtengang dan zal je een goede waardemeter hebben politiekertjes van .................you know ! if not google it
                        war-on-drugsbeleid.nu naar zijn hoogtepunt aan het stijgen!!!!!!!!!!!!!!!
                        http://anonym.to/?http://mens-en-sam...nederland.html
                        Last edited by Jointjedraaien; 18 September 2009, 14:14.
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment


                          #13
                          Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

                          In het geval van terneuzen zou het geen overbodige luxe zijn dat de gemeente zelf zou kweken en aanbieden. Na de sluiting van CHECKPOINT...is er slechts 1 shop overgebleven, namelijk coffeeshop Miami. Als je je ooit in zeeland bevindt, heb ik 1 tip voor de 'smokers'....DONT GO TO MIAMI!!! Dit is echt de grootste rattenshop allertijden. Ze vragen absurde bedragen en hebben echt baggerslechte sjit. Max 3 gram(40km rijden voor mij)....en onbeschoft personeel waardoor je behandeld wordt alsof je bij de aldi staat. Dus ...zowiezo in gebieden waar bijna geen shops zijn of een NULBELEID wordt gevoerd(jaja mensen die streken hebben we ook nog steeds in NL..), mag van mij de gemeente best als aanbieder optreden(en kweker). Het spreekt voor zich dat de prijs /kwalitiet verhouding nader bekeken zal worden... maar in sommige streken zijn er nu eenmaal wat minder opties...

                          Comment


                            #14
                            Re: gemeentelijke wietkwekerij Terneuzen?

                            lol...martinezhaze..........idd.......
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment

                            Bezig...
                            X