Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

    Korting op 420shop
    http://www.pzc.nl/regio/zeeland/5510...bisgebruik.ece
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    #2
    Re: Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

    wat eenflauwe kul hahahahahaha licht denk ik persoons gebonden sinds ik wiet rook gaat het een stuk beter op school ik ben rustiger geworden vroeger was ik heel agressief en nu niet meer ik denk over alles langer na waardoor ik vaker tot een verstandiger bwsluit kom dus ik denk dat wiet geen harddrugzal worden je moet alleen zelf nog kunnen bepalen met welke maten je het gebreuikt ik denk dat het daar de mist in gaat en jah door de rotzooi wat er allemaal word gebruikt bij kweken zoals die boeren vermi... gebruiken zonder die rotzooi allemaal waren er minder problemen weet ik zeker

    mvg DH

    Comment


      #3
      Re: Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

      lol dat zal wel dieper zitten,er valt absoluut geen link te leggen met wietgebruik voor mij althans niet ,zal in de meeste gevallen wel liggen in de opvoeding,eventuele trauma's etc ,maar ja als ze wiet maar in een negatief daglicht kunnen stellen voor de rest deel ik devils haze mening!
      Last edited by Jointjedraaien; 20 May 2011, 03:58.
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment


        #4
        Re: Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

        Wanneer komt er een onderzoek naar de invloed van de prestatiegerichte maatschappij/school en de toenemende stress? Veel mensen hebben nou eenmaal wat nodig om deze te ontvluchten, dat is risicovol gebruik, gebruik voor plezier is makkelijker controleerbaar en minder gevaarlijk dan gebruik om de waarheid te ontvluchten.

        En weer is het zo jammer dat er meteen zoveel reacties bijstaan van mensen die er geen ballen verstand van hebben die allerlij onzin beginnen te roepen dat de coffeeshops hier de schuldige van zijn, terwijl hier in nederland minder gebruik is dan in de meeste andere westerse landen.

        Hoe kan een afkickcentrum- wat immers verstand van zaken hoort te hebben- beweren dat het gedogen van coffeeshops moet worden gestopt? Snappen ze dan niet dat de problemen alleen maar groter worden?

        Comment


          #5
          Re: Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

          Nou, ik was al gek voordat ik ging blowen hoor.

          Comment


            #6
            Re: Steeds meer jongeren lijden aan psychoses.

            zolang je niet veel te veel rookt, kan er niks mis gaan, lijkt me.
            of je moet extreem vatbaar zijn voor psychoses
            maarja, shit happens
            [ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]

            Comment

            Bezig...
            X