Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Coffee

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Coffee

    Korting op 420shop
    Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan



    Coffeeshop The Yellow Moon in Roosendaal. De poging van zes West-Brabantse coffeeshops om via de voorzieningenrechter een voorlopig sluitingsverbod af te dwingen, is mislukt. ANP


    BREDA (ANP) - De poging van zes West-Brabantse coffeeshops om via de voorzieningenrechter een voorlopig sluitingsverbod af te dwingen, is mislukt.

    De rechter in Breda verklaarde de coffeeshops dinsdag niet ontvankelijk in hun eis. Vanaf woensdag 16 september geldt in de gemeenten Bergen op Zoom en Roosendaal een totaalverbod op de verkoop van soft drugs.

    Coffeeshops die zich daar niet aan houden, krijgen een waarschuwing en vervolgens een sluitingsbevel. De zes eisers in het kort geding hadden al een waarschuwing en wilden via een gang naar de rechter sluiting voorkomen.
    15/09/09 15u05


    Dik niet in orde!
    Dit hoorde ik vanmiddag op het radio nieuws!
    Last edited by thecompany; 16 September 2009, 00:00.

    #2
    Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

    Het laatste wat ik erover gezien heb (alleen de kop) is dat ze ondanks het verbod toch zouden openblijven... en waarom ook niet ? Ze hebben in feite niets meer te verliezen.

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

      da's niet de bedoeling.
      Als het zo doorgaat blijven er geen shops meer over..

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

        Dit word teruggedraaid aangezien nu alles de illegaliteit ingaat en er alleen maar meer drugsrunnertjes zullen opstaan.
        Er is nu een markt daar en die zal ingenomen worden door verkeerde personen.
        Kwestie van tijd, dit gaat niet lang goed.

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

          Ik hoop echt dat ze zich bedenken hierover. Vandaag in de straat van die foto al paar keer aangesproken door vieze mannetjes of ik "wiet" wou kopen. Zal waarschijnlijk nog troep zijn ook.
          En ik heb nu geen goeie manier meer om aan mijn wiet te komen, hopelijk is mijn eerste kweekje snel klaar

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

            Volgens mij heeft dit ook geen positief effect. Het hele handeltje verdwijnt op straat, maar wat gebeurt er met de kwaliteit.
            Enige te vertrouwen ding dat ik nog kan doen is eigen kweek.

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

              Ik heb een oplossing:
              stoppen met blowen

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

                Lol, tja op dit ogenblik kan ik niet anders, maar ik moet toegeven ik mis het wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

                  check terzake op canvas
                  gaat over roosendaal en bergen op zoom

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

                    goed voor de marokaantjes die hebben pret domme beleidsvoering heet dat,ondoordacht en naief of heeft het een politiek staartje,of willen ze nu echt geld slaan uit al de komende aanhoudingen van die straatdealers amai amai!!denk het niet ,als hun plan in roosendaal slaagt (wat ik ten sterkste betwijfel,dan zou het in geheel ned wel in voege kunnen komen ,alweer bang afwachten voor de blowers
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshops vechten sluiting tevergeefs aan Co

                      Hier nog iemand uit Roosendaal die nu der jointje wel mist iemand hier die eerdaags richting Breda of Etten gaat???Misschien dat diegeen wat mee kan nemen en kan afleveren Betaal de kosten voor benzine meeLet me know.

                      Comment

                      Bezig...
                      X