Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drugs: steeds meer, steeds jonger

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drugs: steeds meer, steeds jonger

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Drugs: steeds meer, steeds jonger

    Zie je duidelijk op de scholen ook dat jongeren er steeds vroeger aan beginnen...
    Onlangs kwam een tweedejaartje mij ook vragen of ik geen plukje kon missen..
    Maar ah, hoe waren we zelf vroeger?
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    Comment


      #3
      Re: Drugs: steeds meer, steeds jonger

      goh eerlijk

      in my days was ik ne "brave" gast bedoel tuurlijk we halen allemaal wel es gezonde kattekwaad en kwajongestreken uit, is deel van opgroeien,

      maar ik stond op mijn 14de nog geen weed te roken, vrienden deden het wel maar het intereseerde mij gewoon niet, nu vind ik wel dat er te laks met tieners word omgesprongen bedoel ik mc (tot kort resident in een club geweest) en als ik daar meisjes van 16 dronke zie rondlopen stel ik mij soms de vraag,

      ik begon uit te gaan op mijn 16de (jeugd cafe's, poolen pintje drinken) en om 1u thuis verplicht, heb er nooit spijt van gehad. er moet ergens nog een limiet staan vind ik van uitgaan drinken weedgebruik, bedoel ok nu doen ze dit al op 14 jaar, pak binnen 10 jaar doen ze dit aan 12j? nog es 10j latern aan 10j? nu zo'n vaart ga het nie lopen but shit we live in a mad crazy world, bedoel nu mag een leraar zeker geen vinger meer uitsteken naar de jeugd, vergeleken bij ons in tijd ( ben er nu 26 dus van jaar 1981) was een vaag rond de oren ( zat op broeder school lol) wel wekelijkse kost. Nu je mag gerust een gun kopen wat mensen afknallen, of doodleuk meisjes ontvoeren verkrachten en ergens dumpen en als je wat geluk hebt met je advocaat en het gerecht kom je er wel af met een hotel voor 30j en ontoerekeningsvatbaarheid erboven op, doe dit es 10-15j geleden , was er geen sprake van. dan zijn ze verwonderd dat de jeugd gene fuck meer heeft om nix.

      or maybe its just my house

      holla

      Comment

      Bezig...
      X