Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruim jaar lang graven voor wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ruim jaar lang graven voor wiet

    Korting op 420shop
    WEZEP - Een hennepkwekerij onder een tuin en in de kruipruimte, zoiets kom je niet iedere dag tegen, beaamt politiewoordvoerder Bert Top. "We hebben het nog wel eens gekker beleefd.

    Jaren geleden vonden we in Wapenveld een grote hennepkwekerij in zeecontainers. Dit is van een kleinere schaal, maar het zijn natuurlijk wel unieke vondsten." Over hoe de politie de zorgvuldig verstopte kwekerijen op het spoor is gekomen, kan hij verder geen uitlatingen doen.

    De 32-jarige bewoner van de Spoorlaan was als eerste op het idee gekomen om de kruipruimte uit te diepen, aldus Top. De Wezeper is daar ruim een jaar lang mee bezig geweest. Dit inspireerde zijn 43-jarige buurman om in de achtertuin aan de slag te gaan. De man groef daar een gat en camoufleerde dit met de vijver. Via enkele luiken en een trap kwam je in de ruimte onder de vijver. Daar groeiden 210 planten. De man was inmiddels ook begonnen aan tweede kweekhol in de tuin. In de kruipruimte trof de politie 199 stekjes aan.

    Verder vond de politie in de woning nog een zak met zo'n 500 gram hennep en een geldbedrag. De stroom werd in beide gevallen illegaal afgetapt.

    Grtz

    #2
    Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

    Grow some herbs in the batcave
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    Comment


      #3
      Re: Ruim jaar lang graven voor wiet



      Did someone call my name?

      Kben onderweg

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

        Haha vind ik wel goed gevonden, onder een vijver

        Ik vraag mij echt wel af hoe die plisie daar is achter gekomen.

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

          het kost wat maar dan hebje ook wat
          Ik denk dat de politie gewoon getipt is..
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

            Tuurlijk dat kan niet anders!
            Zoiets ga je niet direct in iemand zen tuin gaan zoeken..

            "Kom gaan we eens onder die persoon zijn vijver kijken.. we vinden misschien wel een cannabisplantage in een ondergrondse ruimte"
            Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

            Comment


              #7
              Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

              Jullie zijn denk ik het laatste regeltje uit het artikel vergeten te lezen

              De stroom werd in beide gevallen illegaal afgetapt.
              Als je zoiets doet, doe het dan deftig. De weinige elektriciteitskosten wegen niet op tegen je uiteindelijke opbrengst. Ik keur dealen zeker niet goed en kweek enkel buiten voor mezelf, maar toch heb ik compassie voor die mensen. Al die inspanning en moeite en dan zoiets...

              Ach ja, that's the way the world goes around...

              Greetz

              Comment


                #8
                Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

                Dat ze de stroom illegaal aftapten hoeft geen reden te zijn om betrapt te worden, als je het goed doet komen ze er niet achter hoor... Als je dan toch al zo'n grot graaft kan je net zo goed een generatortje erbij zetten toch ?
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Ruim jaar lang graven voor wiet

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                  Als je dan toch al zo'n grot graaft kan je net zo goed een generatortje erbij zetten toch ?
                  Zeg maar gerust een generator 200 planten, dat is ongeveer 40 lampen. (40x 600= 24kW) Da's een hoop :o

                  Comment

                  Bezig...
                  X