Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

    Korting op 420shop
    TILBURG - Bij een grootscheepse verkeerscontroles in Midden- en West- Brabant heeft de politie donderdagavond 42 mensen aangehouden.



    De politie zette in totaal 125 agenten in die voornamelijk controleerden op het bezit van softdrugs.
    Op drie aanhoudingen na werden alle personen opgepakt voor drugsbezit. Dat heeft de politie vrijdag laten weten.


    A4 en uitvalswegen

    De politie controleerde donderdagavond op de snelweg A4 bij Ossendrecht en op verschillende uitvalswegen in Tilburg, Waalwijk, Breda en Etten-Leur.
    Ook de Zeeuwse politie nam deel aan de actie en controleerde bij de Westerscheldetunnel. Daar werd een man uit Frankrijk aangehouden die nog drie jaar gevangenisstraf moet uitzitten.


    Bron: http://www.nu.nl/algemeen/2089143/42...e-brabant.html
    brabantse nachten zijn lang

    #2
    Re: 42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

    Ze zijn dus vooral op zoek naar de softdrugsies,

    Bah bah, moet echt maar eens gaan stoppen met blowen in de auto, al heb ik meer stoned rond gereden dan nuchter, maarja. moet geen rijontzegging krijgen anders ben ik de sjaak.
    brabantse nachten zijn lang

    Comment


      #3
      Re: 42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

      amai en ik ga altijd naar tilburg
      da wordt oplette

      Comment


        #4
        Re: 42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

        idem ditto, ik rij al lang niet meer onder invloed. Sommige dagen heb ik 600 tot 800 Km, groot deel in nl maar ook vaak over de grens. Kan mij niet veroorloven rijbewijs te moeten inleveren.

        Comment


          #5
          Re: 42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

          Niks mis mee , net als alcoholcontrole.

          Comment


            #6
            Re: 42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

            juistem robba

            Comment


              #7
              Re: 42 Aanhoudingen na grote drugscontrole Brabant

              ze controleerden op bezit van softdrugs....kan ik mee leven...al vraag ik me af of ze geen nuttigere dingen te doen hebben,(to protect and serve..not to hassle and harass)... over rijden onder invloed...ik blow dagelijks ..al 15 jaar en zal voor een doorsnee drugtest altijd onder invloed zijn..ze zullen altijd thc vinden in het bloed(blijft lang in het lichaam) en speeksel en zodoende acht ik deze tests niet representatief om een oordeel te vestigen of iemand in staat is om te rijden of niet.

              Comment

              Bezig...
              X