Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij controles

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij controles

    Korting op 420shop
    De politie Zeeland heeft gisteren de eerste geplande controle op Belgische en Franse drugstoeristen gehouden en daarbij zijn vijf Belgische personen en een Franse drugstoerist opgepakt. De zes verdachten kregen een boete van 300 euro. Het openbaar ministerie in Nederland wil na de sluiting van de coffeeshops in Roosendaal en Bergen Op Zoom de toename van drugstoeristen in de kiem smoren door het toepassen van een streng verbaliseringsbeleid.

    De softdrugs, bestemd voor de uitvoer, zijn door de politie in beslag genomen. Ook voor de kleine gebruikershoeveelheden tot vijf gram schreef de politie een boete uit van 300 euro, terwijl vroeger de inbeslagname van de softdrugs volstond. Negen politiemensen hadden voor de controles post gevat in de buurt van coffeeshop Miami, de zuidelijke uitgang van de Westerscheldetunnel en de veerhaven in Breskens.

    Vier drugstoeristen betaalden onmiddellijk hun boete. Twee personen kregen een dagvaarding mee naar huis en zij mogen zich later verantwoorden voor de politierechter in Middelburg.



    Bron : http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-Zeeland.dhtml

    #2
    Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

    jeezes man 300 euro boete voor amper 5gram,dat is wel overdreven zene..

    grtjs blackjack

    Comment


      #3
      Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

      Ze willen er een voorbeeld uit maken zeker? Anderen ontmoedigen om de grens over te gaan in Nederland is hun uiteindelijke doel denk ik.

      Comment


        #4
        Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

        echt het gaat erover !!! toch schandaalig da je als gelg ni gewoon rustig naar de schop kan om je inkopen voor die week te doen val er toch niemand mee lastig ?? zijn we genoodzaakt zelf te kweken he dan kunnen we nog eens iets deftig roken

        Comment


          #5
          Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

          vald niet op er geld in de kas moet komen ,
          terwijl vroeger afstand volstond,nu 300 euries AUB belgjes
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

            tsss, en wij maar dokken :d

            Comment


              #7
              Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

              Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet helemaal, ik dacht dat je in belgie gewoon wiet mag roken? Maarja, zeker wel lullig 300 euro boete voor een paar jointjes.....

              Comment


                #8
                Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                ik stond onlangs op het sint- pietersplein in gent het programma marcel vanthilt (villa vanthilt)drie vrienden rond mij ,er kwam een groepje politieagenten op ons af ,hadden duidelijk gezien we aan het blowen waren ,reactie hou het rustig jongens en ze gingen verder,straks gaan ze hier in belgenland gaan gedogen lol
                Last edited by latindos; 14 October 2009, 20:29.
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                Comment


                  #9
                  Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skeeze View Post
                  Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet helemaal, ik dacht dat je in belgie gewoon wiet mag roken? Maarja, zeker wel lullig 300 euro boete voor een paar jointjes.....
                  Alles mag als je niks vraagt maar de grootste reden is volgens me de uitvoer van de wiet uit nederland mag gewoon niet hoe je het ook draait of keert.Langs de andere kant vind ik het een beetje racistisch om de belgen te beboeten en nederlanders niet zielig zelfs waarschijnlijk hebben ze ook een begrotingstekort en vullen ze dat zo aan.
                  Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                    Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
                    Alles mag als je niks vraagt maar de grootste reden is volgens me de uitvoer van de wiet uit nederland mag gewoon niet hoe je het ook draait of keert.Langs de andere kant vind ik het een beetje racistisch om de belgen te beboeten en nederlanders niet zielig zelfs waarschijnlijk hebben ze ook een begrotingstekort en vullen ze dat zo aan.
                    volledig met je eens ,vandaar ik citeerde euries hebben ze nodig,net als in belgenland is de crissis voelbaar meer dan ooit tevoren,de zelfteeld door hobbyisten wordt er enkel maar door gestimuleerd ,dus straatje zonder einde en geldgedoe

                    Stel ze vanaf morgen de papaverteeld in afganistan afschaffen ?
                    http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article877867.ece/Geen_papaver_meer,_dan_maar_dochters_verkopen
                    Last edited by latindos; 14 October 2009, 20:37.
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #11
                      Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                      Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
                      .Langs de andere kant vind ik het een beetje racistisch om de belgen te beboeten en nederlanders niet zielig zelfs waarschijnlijk hebben ze ook een begrotingstekort en vullen ze dat zo aan.
                      Het is ook vrij onlogisch om van Nederland naar Nederland wiet te smokkelen.
                      Dus ik begrijp je standpunt niet helemaal.

                      Grtz.

                      Comment


                        #12
                        Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                        hehe nu ik het terug lees is dat zo inderdaad maar wat ik bedoel is het is belachelijk om alleen buitenlanders te beboeten op het bezit van softdrugs terwijl er veel nederlanders gewoon chill kunnen doorrijden en dan heb ik het nog niet eens op smokkelen.Vindt 300 euro gewoon belachelijk kan je beter dronken achter het stuur kruipen kom je waarschijnlijk goedkoper van af(is geen aanzet tot).En wie zegt dat nederlanders niks smokkelen over de grens?Zullen er wel enkele zijn op weg naar belgische dealertjes...
                        Last edited by furocious; 15 October 2009, 08:09.
                        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

                        Comment


                          #13
                          Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                          Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
                          hehe nu ik het terug lees is dat zo inderdaad maar wat ik bedoel is het is belachelijk om alleen buitenlanders te beboeten op het bezit van softdrugs terwijl er veel nederlanders gewoon chill kunnen doorrijden en dan heb ik het nog niet eens op smokkelen.Vindt 300 euro gewoon belachelijk kan je beter dronken achter het stuur kruipen kom je waarschijnlijk goedkoper van af(is geen aanzet tot).En wie zegt dat nederlanders niks smokkelen over de grens?Zullen er wel enkele zijn op weg naar belgische dealertjes...
                          dat is voor hun rekening hoef jij je niks van aan te trekken ,wij zijn hobbyisten ,geen dealers nog smokkelaars en dronken rijden is eerste keer in belgenland 500 euries effectief tweede keer 1000 euries nederland dunno enz grtzzz and suxes
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                          Comment


                            #14
                            Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                            Discriminatie he tot en met.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Vijf Belgische drugstoeristen beboet bij contr

                              Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
                              volledig met je eens ,vandaar ik citeerde euries hebben ze nodig,net als in belgenland is de crissis voelbaar meer dan ooit tevoren,de zelfteeld door hobbyisten wordt er enkel maar door gestimuleerd ,dus straatje zonder einde en geldgedoe

                              Stel ze vanaf morgen de papaverteeld in afganistan afschaffen ?
                              http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article877867.ece/Geen_papaver_meer,_dan_maar_dochters_verkopen
                              En dan nog die smerige amerikaanse minister van buitenlandse zaken:

                              'We geloven voor geen moment dat er een eind is gekomenaan de Afghaanse papaverteelt, maar we zijn blij met positief nieuws.'

                              Hoe kan je het in hemelsnaam goed nieuws vinden dat boeren zo wanhopig zijn dat ze hun familieleden verkopen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X