Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Henneplucht verspreid via kraskaart

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

      nou daar gaat weer een paar ton aan omkosten en ontwikkeling voor die kraskaartjes

      maar ze snappen het nog steeds niet he,, hoe harder ze jagen hoe mooier mensen achter de commerciele kwekerijen het vinden, want hoe harder erop ze gejaagd word, hoe hoger de kilo prijs word, wat voor hun weer gunstig is.. zo simpel is dat

      ze pakken de grote man of de geldschieter erachter toch bijna nooit want die brand zijn vingers niet aan zulke praktijken..

      groet

      Comment


        #18
        Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

        Oorspronkelijk geplaatst door latindos View Post
        welk land had dat ? =NL en wie niet ?de domme belgen en wie verknot het NL regering,kan ik niks aan doen he jongen
        Waarom zeg je domme belgen?Kunnen wij eraan doen dat onze regering zo bekrompen is?
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

        Comment


          #19
          Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

          Oorspronkelijk geplaatst door furocious View Post
          Waarom zeg je domme belgen?Kunnen wij eraan doen dat onze regering zo bekrompen is?
          in nederland zeggen ze domme belgen tegen ons ,ik voel me net als jij niet aangesproken
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #20
            Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

            Wat een onzin zeg
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment


              #21
              Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

              Binnenkort krijgen mensen een gratis koekje bij het melden van een kwekerij?

              Comment


                #22
                Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                in 1woord gezegd : BELACHELIJK wanneer stopt het nu eens en zien ze in dat wij geen onrust stoker zijn,met 5plantjes, wanneer word hier 1 halt toe geroepen, zoek echte criminelen maar blijf niet dit kat en muis spelletje spelen

                Comment


                  #23
                  Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                  Volgens mij helpen die kaartjes voor geen meter, als je gewoon goede afzuiging + filtering etc. heb, dan kun je het echt niet ruiken ofzo, als je er een paar in je huis hebt of tuin heb je er geen last van, wil je echt overlast hebben moet je toch wel veel planten hebben. Ik denk dat veel mensen wel weten hoe wiet ruikt als ik de geur van wietplanten zou ruiken, zou ik geen melding doen, wat schiet je er mee op???
                  Last edited by Martin; 29 October 2009, 17:53.

                  Comment


                    #24
                    Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                    t word pas echt link als de uitblaas lucht van het koolstof filter in die kaartjes wordt gestopt

                    Comment


                      #25
                      Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                      die graf aboutaleb mag ook oprotten terug naar marokko, en ik woon in rotterdam, en laatst hadden ze ook alweer van die folders met info over wiet.
                      en als ik wordt gepakt dan ga ik zoiezo winnen in de rechtbank, want ik ben ook maar een hobby kweker en iemand moet het begin maken voor mensen zoals ons.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                          iedereen zijn krasje zetten en afgeven regering
                          Last edited by latindos; 2 November 2009, 21:38.
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                          Comment


                            #28
                            Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                            Is opzich trouwens wel een vreemde gewaarwording dat in het tolerante Nederland de jacht op de cannabiskweek Amerikaanse vormen aan gaat nemen terwijl in de V.S. de legalisatie bijna aanstaande is :0 Sad but true..............

                            Comment


                              #29
                              Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                              We moeten gewoon met heel JD naar de 2de kamer, dat als kwekers als ons gepakt worden, dat ze de plantjes gewoon lekker laten staan ookal is het binnen en ookal is het hps, en dan 5 plantjes maar ook voor 7 of 8 moet je niet veroordeelt worden want sommigen hebben 2 hokken (zoals ik) 1 bloei hok en 1 voorgroei hok.
                              want iedereen op dit forum is een gepassioneerde hobby kweker, en de 1 heeft wat meer watt omdat die misschien meer rookt, maar iedereen betaalt netjes hun stroom.

                              Comment


                                #30
                                Re: Henneplucht verspreid via kraskaart

                                in de lente zetten we ieder 1 plantje op het binnenhof

                                Dan worden we straks nog opgeladen met zijn allen, hebben we in NL ineens geen cellentekort meer
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X