Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hennep kwekerij ontdekt bij brand

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hennep kwekerij ontdekt bij brand

    Korting op 420shop
    De brandweerkorpsen van Millingen aan de Rijn, Ubberen en Groesbeek, alsmede de Feuerwehr uit het Duitse Rindern en de hoogwerker uit Nijmegen moesten er zaterdagavond aan te pas komen om een uitslaande brand te bedwingen in een autohandel op het Molenveld in Millingen aan de Rijn. Op de bovenverdieping van dit autobedrijf (ME automobielen) was zaterdagavond omstreeks 22.30 uur brand uitgebroken. Later bleek, dat zich op deze zolder een hennepkwekerij bevond, welke binnenkort geoogst had moeten worden. De brandweer wist te voorkomen dat de brand oversloeg naar de belendende percelen. Die liepen overigens wel waterschade op. De Technische Recherche van de Regiopolitie Gelderland-Zuid stelt een onderzoek in

    #2
    Re: hennep kwekerij ontdekt bij brand

    wel kicken volgens mij en het jammere van deze zaak is WELKE BINNENKORT GEOOGST HAD MOETEN WORDEN

    Comment


      #3
      Re: hennep kwekerij ontdekt bij brand

      jammer

      Comment


        #4
        Re: hennep kwekerij ontdekt bij brand

        Helaassssssssss altijd zonde
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #5
          Re: hennep kwekerij ontdekt bij brand

          Wahahaha, toevallig dat dit hierop staat.

          Ik kom zelf uit die regio, mijn broer is bij die brand geweest. Een groep Polen had daar een wietplantage. Mn broer had de wietreuk al geroken toen hij daarbij stond te kijken.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: hennep kwekerij ontdekt bij brand

            Als hij zijn boven verdieping verhuurde kan hij zich nog reppen anders vrees ik het ergste voor die eigenaar ,de totale financiele ondergang ,wat een goudmijn diende te worden ,geen hobbyteeld meer ya doch!tenzei hij een kastje staan had ,een oppervlakte van een garage etalage kan verdomd een omvang hebben
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment

            Bezig...
            X