Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

    Korting op 420shop

    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

    Als ik de Burgemeester was had ik alle coffeeshops gesloten en het probleem bij een andere gemeente gedumpt.. Dat is natuurlijk veel makkelijker dan het zelf oplossen
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

      De zaken gaan goed, dus doe je koffie-shopdeur maar dicht.
      Weer een succesvolle ondernemer dwars zitten.....

      vale.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

        Terneuzen is zeker niet meer wat het was,Miamy was nooit een uitdaging voor mij ,onzuivere wiet!niet steeds maar vaak! en dat zal het ook nooit meer worden op gebied van softbeleid ,zielig beleid en bestuur heeft daar toe geleid no mercy Burgemeester ,ga zelf maar je vingertje plaatsen alvorens erin te kome het is allemaal terug in handen van criminelen.................en daar zat de medicinale gebruiker voor niks tussen ,groene groetjes Latin
        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

          Dus uiteindelijk als men een bedrijf heeft wat goed loopt vinden ze.... gaan ze dwingen om te minderen....dat slaat uiteindelijk ook nergens op.....

          niet normaal....ach ja...niet dat ik er dagelijks kom of zo...maar toch he....lol
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

            ze moeten eigenlijk gewoon een coffeeshop stad maken dichtbij de grens waar buitelanders lekker kunnen smoken en slapen of beetje rondhangen en mensen die denken dat ze alles beter weten en lopen te bitchen van drugsoverlast enzovoort moeten gewoon niet naar coffeeshop stad heen gaan.

            grtz JnJp

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

              470/600 man de maand vind ik niet zo veel eigenlijk.
              Is maar 18/20 man per dag.
              Last edited by Skadril; 27 October 2009, 22:09.

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

                Idd Skadril, daar deel ik je mening, 470-600 bezoekers per maand komt tussen de 1 en 20 personen per dag, en dat zou ik nou ook niet bepaald veel gaan noemen, voor een shop in de grensstreek is dat zelfs bitter weinig dacht ik.

                Echter, met de zaak in kwestie kan ik weinig (lees absoluut geen) medelijden hebben, daar licht alles natuurlijk bij de verkoopspsychologie en attitude van de eigenaar, de gevraagde prijzen en de aangeboden kwaliteit (lees het totale gebrek aan kwaliteit).

                Wel weer n sneu teken aan de want naar het beleid toe natuurlijk, en das altijd erg zonde...

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

                  ook mee eens, maar is wel 1 grote waardeloze onzin..... sluit dan gewoon ineens alles en stuur ze een andere stad op.....weet ik veel.
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

                    denk er daar op de gemeentehuisstoel in het haar gekrapt wordt,ze weten van geen hout pijlen maken,eigen schuld dikke buld ja doch en idd beter alles dichtgooien.........wat zal dan hun commentaar zijn ,al die dealers in het straatbeeld????
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop Miami moet stijgend aantal bezoekers terugdringen

                      snap ni wa mensen daar gaan zoeken overpriced weedje 12 euro en meer de gram + vriendelijk zijn ze ook niet

                      Comment

                      Bezig...
                      X