Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Staat verdient lekker aan wietverkoop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Staat verdient lekker aan wietverkoop

    Korting op 420shop
    AMSTERDAM - De Nederlandse staat verdient goed geld aan de verkoop van wiet. Jaarlijks haalt de fiscus 400 miljoen euro aan belastinginkomsten op bij de eigenaren van coffeeshops in Nederland. Eigen bodem
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    #2
    Re: Staat verdient lekker aan wietverkoop

    Interesant onderwerp, Zo zie je maar weer... den haag maakt het niet uit waar het geld vandaan komt als het maar met bakken tegelijk binnen stroomt

    Ik vond dit vroeger al een rare bevinding, ik vroeg aan mijn leeraar maatschappeileer of er nou eigelijk belasting op wiet zat maar daar kon hij geen antwoord op geven. Dat ze uit de ''illegale'' wiethandel geld willen trekken sta ik niet van te kijken. maar Den haag mist een stukje pionierschap en zit onder de plak bij andere landen helaas


    Kwekers met meer dan vier wietplantages hebben volgens de wet een illegale hennepplantage en kunnen worden vervolgd.
    Ik ga er vandaag gelijk 3 beginnen of begrijp ik hier iets verkeerd? wat is er gebeurd met die die 3 planten ? (uitgegroeid tot kwekerij )
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
      Interesant onderwerp, Zo zie je maar weer... den haag maakt het niet uit waar het geld vandaan komt als het maar met bakken tegelijk binnen stroomt

      Ik vond dit vroeger al een rare bevinding, ik vroeg aan mijn leeraar maatschappeileer of er nou eigelijk belasting op wiet zat maar daar kon hij geen antwoord op geven. Dat ze uit de ''illegale'' wiethandel geld willen trekken sta ik niet van te kijken. maar Den haag mist een stukje pionierschap en zit onder de plak bij andere landen helaas


      Kwekers met meer dan vier wietplantages hebben volgens de wet een illegale hennepplantage en kunnen worden vervolgd.
      Ik ga er vandaag gelijk 3 beginnen of begrijp ik hier iets verkeerd? wat is er gebeurd met die die 3 planten ? (uitgegroeid tot kwekerij )
      Meer dan vier he, vanaf 5 dus. Dus 4 mag wel.
      En mijn hoofd draat dol, ik ben dus nog helemaal ni gewend aan het heilige gras.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #4
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment

        Bezig...
        X