Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

    Korting op 420shop
    Maakt de Nederlandse politie nu jacht op drugtoeristen..??
    Een inwoner uit belgie ging ff een zakje wiet kopen in terneuzen, waarna hij een straat verder door de politie werd aangehouden.
    Tijdens de aanhouding werd meneer uit de auto gesleurd en op het natte wegdek gesmeten. onder schot gehouden en behandeld als drugsrunner voor een paar grammetjes wiet. Een politie macht van 5 man om een grammetje haze in beslag te nemen. En Een boete van 300 eurie. Het moet niet gekker worden.

    Bron: http://nederwietzaden.nl/category/wiet-nieuws/

    #2
    Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

    Een politieagent is enkel gemachtigd om fysiek geweld te gebruiken in geval dat hij voor zijn/haar veiligheid vreest, of indien de overtreder sterk weigert mee te werken. In deze situatie was dit toch niet nodig. Als politieagent heb je toch 'n voorbeeldfunctie, en dien je op 'n respectvolle manier met mensen om te gaan, en hen te wijzen op hun plichten en rechten. Vernederen en bruut handelen buiten context is nog steeds strafbaar, ja zelfs voor staatsambtenaar.

    Het moet idd niet gekker worden. De bom zou kunnen barsten, van bijde kanten.

    Comment


      #3
      Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

      Toepasselijke afbeelding?
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

        is een kant van het verhaal , al zou het als het waar zou zijn wel erg zijn, ik persoonlijk ben er nog niet zeker van.

        my 2 cts.

        Comment


          #5
          Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

          Dit verhaal is op dit forum al eerder aan de orde geweest. Ook toen waren er twijfels of dit een getrouwe weergave was van de feiten.

          Xtreme

          Comment


            #6
            Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

            Is hier nog niet zo lang geleden een zeer gelijkaardig bericht en ook bij dit stel ik men vragen...Zal maar zelf nog eens naar de miami gaan en het es bekijken
            Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

            Comment


              #7
              Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

              zie je nie te veel films gij daar

              Comment


                #8
                Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

                En Een boete van 300 eurie. Het moet niet gekker worden.
                Een boete van 300 krijgt men als men grens overschrijdens bezig is (dus als je een grammetje mee over de grens neemt ben je meteen zwaar de pineut, smokkel). Het bericht meld dat ze een straat verder zijn aangehouden, niet grensoverschrijdens. Volgens het nederlandse gedoogbeleid word het in het openbaar in bezit hebben van 5 of minder gram niet actief vervold. Bij constatering volgt in beslagname maar geen boete. Vreemd verhaal dus.

                Grtz.

                Comment


                  #9
                  Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

                  geloof er geen reet van.

                  als het wel echt is ben je een domme koe dat je geen klacht in dient en stappen neemt want je staat in je recht.

                  als je hier aan twijfelt twijfel je ook aan je eigen verhaal. elke x dit soort domme verhalen over de nl politie maar heb zelf nog nooit zulke praktijken mee gemaakt.

                  Comment


                    #10
                    Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

                    Wat wel klopt volgens mij is het feit dat men Terneuzen al een jaar of 5 actief op de drugstoeristen jaagt , heb het zelf 2 keer aan den lijve ondervonden. Het is in terneuzen ook zeer makkelijk om ze te pakken want er zijn maar 2 grote in- en uitvalswegen. Aan de andere kant weet ik uit eigen ervaring dat de nederlandse politie ABSOLUUT NIET AGRESSIEF is tegenover gebruikers , als je agressieve flikken wil moet je je in belgie maar eens laten pakken , je zal het verschil letterlijk voelen!

                    Ik ben ook eens tegengehouden in Hulst met 8.5 g op zak , daar moest ik idd 350 euro voor betalen of mijn wagen laten staan. Ik had dit niet op zak maar enkel op mijn spaarrekening waar ik in nederland op dat uur niet aankon (+/- 22.30u)
                    Een nederlandse agent heeft toen een burgerjas over zijn uniform getrokken en heeft mij in een anonieme wagen naar het Dexiakantoor in Stekene(belgie) gebracht om het geld af te halen , terug in Hulst aangekomen kreeg ik mijn wagen terug en mocht ik vertrekken.

                    De man was heel vriendelijk : quote " je weet dat het niet mag (drugs over de grens brengen), zorg dat je volgende keer wat minder meeneemt(max 3g), dan nemen we het gewoon af zonder gevolg en blijft het een sport voor iedereen , goeieavond nog."einde citaat

                    Comment


                      #11
                      Re: Nederlandse politie jaagt op drugs toeristen

                      ben ooit in tilburg door politie tegengehouden maar ze hadden het recht ook wel want zat een lekker jointje te shaggen op een stoeprand ze vroegen mij gewoon vriendelijk het weg te steken en het thuis te doen heb nog met hun staan praten en verder geen probleem gehad .... dat is nu eens iets niet negatief over de NL politie

                      en het waren echt 2 toffe mensen :d

                      Comment

                      Bezig...
                      X