Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiet Geript en daarna geknipt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet Geript en daarna geknipt

    Korting op 420shop
    http://nederwietzaden.nl/2009/11/rippen-en-knippen/

    #2
    Re: wiet Geript en daarna geknipt

    Zijn hokje is te groot Te hebberig geen hobby kweek Nanananan
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: wiet Geript en daarna geknipt

      Beetje dom om er geen alarm op te zetten
      Traangas alarm is niet duur...en ver lopen ze niet meer met hun betraande ogen

      Comment


        #4
        Re: wiet Geript en daarna geknipt

        eigen schuld dikke buld,in het normale leven maak je ook geen put ,die je nadien dient op te vullen met criminele praktijken,als je je gat verbrand moet je ook op de blaren zitten ,hij zal te loslippig zijn geweest .........en misschien heeft de elektricien een goede recette deze maand en gaat hij niet failiet in huidige tijden
        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

        Comment


          #5
          Re: wiet Geript en daarna geknipt

          risico van t vak been there done that, ben erg gelukkig dat die tijd voorbij is

          maar vaak heeft het een aanwijsbare reden, niet stilhouden van locatie etc...

          als het gaat om geld, als het gaat om " vrouwen" als het gaat om alles dat je liefhebt....

          wie kun je dan vertrouwen?

          Comment


            #6
            Re: wiet Geript en daarna geknipt

            In deze huidige tijden kan je bijna niemand meer vertrouwen
            En mensen kunnen ook niet zwijgen natuurlijk, je bent trots op wat je gegroeid hebt en wil het met de wereld delen

            De gouden regel : de grootste geheimen worden telkens maar aan 1 iemand doorverteld, waardoor na een tijd iedereen het weet.

            Keep you lips sealed, and only show off with the money, not the dope :p

            Comment


              #7
              Re: wiet Geript en daarna geknipt

              ik vertrouw niemand meer

              en tsja of je verdeelt het over meerdere hokken

              ik heb ook al eens een maand vasgezeten omdat er een hok gevonden was..

              tijdens mijn verblijf daar groeiden mijn andere hokken lekker verder en kon ik na die maand alsnog oogsten en dan maakt dat maandje vakantie ook niet meer uit..

              don't do the crime if you can't pay the fine
              don't do the crime if you can't do the time

              people who know, do not speak
              people who speak, do not know


              groet

              Comment


                #8
                Re: wiet Geript en daarna geknipt

                Nou ben der maar trots op
                Dank zij dat soort mensen gaat heel de wiet handel naar de klote en mag straks niemand meer kweken
                Vergeet niet dat er mensen zijn die afhankelijk zijn van Wiet en dat verzieken dat soort personen hebberig noem ik da
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: wiet Geript en daarna geknipt

                  Beetje meer nuance bella.
                  Dit is een kweker voor geld, zekers, maar deze kweker verzorgd de shops van wiet, zodat diegene die niet kweken ook eentje kunnen roken. Waar komt de stuff anders vandaan? Het groeit nog niet aan bomen bij mij in de straat.
                  Ik heb er geen problemen mee... ik rook mijn eigen, dus ik sponsor geen "crimi's".
                  Alhoewel mijn buitenkweek gedoogd wordt, maar nooit en te nimmer legaal is, ben ik in de ogen van de wet ook eentje van hetzelfde gilde. En elk mens die kweekt, ook kleinschalig maar met een paar plantjes (dus geen boetes e.d.) hoort in principe bij de "club".

                  vale.

                  Comment


                    #10
                    Re: wiet Geript en daarna geknipt

                    correct vale , deze kwekers moeten er helaas ook zijn. Zonder die kwekers hebbe idd de shops geen leveranciers meer en dan moeten deze opdoeken. Dan komt er dadelijk weer meer criminaliteit de straat op , met nog meer bezooide wietjes dan nu.

                    Izzzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X