Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joran rookt joint in toilet vliegtuig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Joran rookt joint in toilet vliegtuig

    Korting op 420shop
    Joran rookt joint in toilet vliegtuig

    Peter R. De Vries vertelde vanavond in het entertainment programma RTL Boulevard dat Joran Van Der Sloot op weg richting Bangkok in het vliegtuig betrapt was op het roken van een joint in het toilet.

    Dat kwam hij te weten via een mailtje van een medewerker van de luchtvaartmaatschappij. Om verdere 'rellen' te voorkomen zouden ze het in het vliegtuig opgelost hebben en geen verdere actie hebben ondernomen. Thailand is namelijk wat minder vriendelijk tegenover 'criminelen'.

    ----------------------------------------------------------------------------

    Opsluiten die handel, ik snap het niet... is die jongen in een keer onkwetsbaar of hebben mensen zoveel medelijden met hem...
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Joran rookt joint in toilet vliegtuig

    Roken in een vliegtuigtoilet kan dus wel degelijk, een stewardess heeft me dat geleerd : je moet dan wel me je hoofd IN de pot. Ik heb het met een gewone sigaret gedaan dus moet het met een joint ook wel kunnen.
    Onderweg naar Bangkok lijkt me dat inderdaad niet zo'n goed idee, de Thaise politie is zo corrupt als maar mogelijk is maar als ze een buitenlander kunnen klissen maken ze daar graag gebruik van om een voorbeeld te stellen

    Comment


      #3
      Re: Joran rookt joint in toilet vliegtuig

      Fuck die joran van der sloot, pussy ass bitch!

      srry moest er effe uit grtz

      Comment


        #4
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment


          #5
          Re: Joran rookt joint in toilet vliegtuig

          egt die gozer moeten ze door hun kop ragge egte mafkees egt over 1 jaar geloof me zien we hem in amsterdam station en vraagd die een eurotje rot de fok op
          soryr moest er ook ff uit:$

          Comment

          Bezig...
          X