Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antwerp wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Antwerp wiet

    Korting op 420shop
    Antwerpse politie arresteert 138 dealers bij antidrugsacties

    Bij verschillende antidrugsacties tussen april en oktober 2009 in Antwerpen heeft de politie 138 dealers opgepakt. Dat hebben burgemeester Patrick Janssens (sp.a), politie en parket bekendgemaakt. 392 gebruikers kregen een mondelinge waarschuwing, 21 onder hen werden na een derde waarschuwing opgepakt.

    In totaal werden 103 acties uitgevoerd, vooral rond de zogenaamde hotspots aan de Handelsstraat, de Sint-Elisabethstraat en het De Coninckplein. Bedoeling was dealers op heterdaad te betrappen. Daarnaast hanteerde de politie een waarschuwingsbeleid voor rondhangende drugsgebruikers die vaak voor overlast zorgen.


    #2
    Re: Antwerp wiet

    LSD over de wiet zal je echt niet laten trippen: het verbrandt gewoon. En crack lijkt me een beetje duur om wiet te verzwaren. Dat er gerommeld wordt met spul dat verzwaart geloof ik best, maar dat doen ze zeker niet met LSD of crack. Ik heb wel eens wiet gezien waarbij met haarlak en suiker was verzwaard. Die zag wit van de (suiker)kristallen.

    Xtreme

    Comment


      #3
      Re: Antwerp wiet

      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      LSD over de wiet zal je echt niet laten trippen: het verbrandt gewoon. En crack lijkt me een beetje duur om wiet te verzwaren. Dat er gerommeld wordt met spul dat verzwaart geloof ik best, maar dat doen ze zeker niet met LSD of crack. Ik heb wel eens wiet gezien waarbij met haarlak en suiker was verzwaard. Die zag wit van de (suiker)kristallen.

      Xtreme
      Mijne beste,

      Ik heb zomer lang in daklozen/verslaafde centrum in de keuken gestaan
      Mensen die allemaal verslaafd waren geworden aan een nieuwe soort wiet.Ze hebben toen onderzocht me een aankoop van een van de verslaafden en vonden er dingen in die er niet in moeten zitten.Zo gaat dat hier zo zijn ze zeker van hun inkomsten.Geef ze rommel zodat ze meer rommel gaan gebruiken.

      Comment


        #4
        Re: Antwerp wiet

        Lekkere jongens in het Antwerpse. Bij mij waren het Koerden die een partij verzwaarde wiet aan de man probeerden te brengen. Kennelijk wordt er niet genoeg verdiend aan de opgefokte lampenwiet. Als je groot produceert is de kostprijs per gram, zelfs als je de elektriciteit netjes betaalt, ongeveer 50 tot 75 cent. Maar ja, sommigen hebben nooit genoeg.

        Xtreme

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Antwerp wiet

            jaja lekker die boel verzieken
            lang leve de zelfkweek dan weet je wat je paft

            Comment


              #7
              Re: Antwerp wiet

              Ben al een hele lang tijd niet meer in antwerpen geweest..en is het echt zo erg geworden???

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Antwerp wiet

                  uhhhm wist je dat je van wit een grote lul krijgt,....

                  Comment


                    #10
                    Re: Antwerp wiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door henkhenk View Post
                    uhhhm wist je dat je van wit een grote lul krijgt,....
                    al of niet hard drugs dus niet aan de orde
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #11
                      Re: Antwerp wiet

                      egt hoor je heb t stijvewiet en slappe wiet

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Antwerp wiet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                          Lekkere jongens in het Antwerpse. Bij mij waren het Koerden die een partij verzwaarde wiet aan de man probeerden te brengen. Kennelijk wordt er niet genoeg verdiend aan de opgefokte lampenwiet. Als je groot produceert is de kostprijs per gram, zelfs als je de elektriciteit netjes betaalt, ongeveer 50 tot 75 cent. Maar ja, sommigen hebben nooit genoeg.

                          Xtreme
                          Volgens mij gaat elke gram wiet door 5 personen hun handen, 1 koopt van een grootkweker, verkoopt da dan aan straatdealertjes die da dan verzwaren en dan nog eens doorverkopen aan gewone mensen die gebruiken en hun gebruik willen financieren door zelf ook wat te verkopen met kleine winstmarge.... en iedereen probeert er zoveel mogelijk aan te verdienen

                          Comment

                          Bezig...
                          X