Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

50gram bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    50gram bladeren

    Korting op 420shop
    Man koopt vijftig gram herfstbladeren voor 200 euro


    Een man die in het Nederlandse Roosendaal van een onbekende op straat een portie 'hennep' had gekocht, bleek de eigenaar van een zootje herfstbladeren te zijn geworden. Voor de 50 gram van het bruine spul had hij 200 euro neergeteld.

    Dat het om herfstbladeren ging, kwam aan het licht toen de politie hem gisteren op het station van de Brabantse plaats had opgepakt tijdens een drugscontrole. De drugshond was bij hem aangeslagen, niet vanwege de vermeende hennep, maar omdat hij ook een blokje hasj van 1 gram bij zich had.

    De man is waarschijnlijk vrijuit gegaan, zei een woordvoerder van de Nederlandse politie. Negen andere treinreizigers kregen tijdens de controle wel een proces-verbaal of een bekeuring. (anp/adv)

    22/11/09 20u52

    #2
    Re: 50gram bladeren

    kijk dit soort berichten moeten er de maandag gepost staan nu kan ik de dag door met een grote smile op men tootjen
    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

    Comment


      #3
      Re: 50gram bladeren

      Nieuw...... bij uw lokale koffieshop... WIET met een vleugje herfst... niet te roken, wel gewoon duur.

      Comment


        #4
        Re: 50gram bladeren

        je moet wel achterlijk zijn om te denken dat je maar 200€ moet neertellen voor 50gr. En vooral om het verschil niet te kunnen maken :p
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment


          #5
          Re: 50gram bladeren

          Daar ruik je toch wel is aan?of ni...blijkbaar ni
          Amai ik had die voose zijn rommel laten opeten!

          Comment


            #6
            Re: 50gram bladeren

            "je moet wel achterlijk zijn om te denken dat je maar 200€ moet neertellen voor 50gr"

            Ik heb wel eens goede wiet gehad voor nog minder dan 4€ per gram, wel van n kameraad

            Menig kenner weet het verschil tussen bladeren en wiet denk ik?
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: 50gram bladeren

              Wat een kneus
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              Bezig...
              X