Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote gevaar...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Het grote gevaar...

    Ik ga ook groen stemmen maar alleen omdat het milieu en de natuur en de rechten van de minderbedelden en dier beschermen. Maar om nu te zeggen dat rechts de schuld van alles is beetje hyprocretisch. Ik ben altijd active lid geweest van het blok en gemeentebestuurraad lid met 1 zetel. Cordon sanitair dat bestaat alleen in brussel. Wij hadden hier de volste meedewerking van de andere 2 partyen in de raad. Wilde nazi feestjes heb ik nooit meegemaakt. Maar daar clamen ze zo tegen harddrugs te zijn tewijl hun hele achterband rookt, zuipt en echt zuipen en andere genotsmiddelen gebruikt. Het enige wat ik wil zeggen is de macht ligt bij ons en niet bij 1 party. Onze job is om hun te overdonderen met informatie zodat ze wel moeten toegeven in een decriminalisering van cannabis en het medische aspect ervan eens goed te documenteren. Blok of belang ze zijn niet de stem van de blowers en er zijn nog altijd meer blowers dan belangers dus instampen van die mannen. Maar vergeet niet de N.V.A en de lul dekweker willen ook het cannabis beleid aanvallen dus laat je niet vangen door deze mensen maar geloof in jezelf en verdedig je smoortje.

    Comment


      #17
      Re: Het grote gevaar...

      Ze komen nooit in een regering terrecht.
      De stemmen die ze tot nu toe haalden kwamen van radicale stemmers.
      Nu ze een zogezegde mietjespartij gaan worden gaan de meeste stemmen zeker naar LDD en nva gaan.

      Als je zo feestje van hun ziet zitten ze krom te zuipen enzo zoals orias aangaf, zij nemen hard drugs en een jointje zou ni mogen, BELACHELIJKE PARTIJ geworden.

      Belgie zal jammer genoeg altijd door de traditionele partijen gedomineerd worden.
      Liever eens groen stemmen.
      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: Het grote gevaar...

        Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
        Ik ga ook groen stemmen maar alleen omdat het milieu en de natuur en de rechten van de minderbedelden en dier beschermen. Maar om nu te zeggen dat rechts de schuld van alles is beetje hyprocretisch. Ik ben altijd active lid geweest van het blok en gemeentebestuurraad lid met 1 zetel. Cordon sanitair dat bestaat alleen in brussel. Wij hadden hier de volste meedewerking van de andere 2 partyen in de raad. Wilde nazi feestjes heb ik nooit meegemaakt. Maar daar clamen ze zo tegen harddrugs te zijn tewijl hun hele achterband rookt, zuipt en echt zuipen en andere genotsmiddelen gebruikt. Het enige wat ik wil zeggen is de macht ligt bij ons en niet bij 1 party. Onze job is om hun te overdonderen met informatie zodat ze wel moeten toegeven in een decriminalisering van cannabis en het medische aspect ervan eens goed te documenteren. Blok of belang ze zijn niet de stem van de blowers en er zijn nog altijd meer blowers dan belangers dus instampen van die mannen. Maar vergeet niet de N.V.A en de lul dekweker willen ook het cannabis beleid aanvallen dus laat je niet vangen door deze mensen maar geloof in jezelf en verdedig je smoortje.

        Comment


          #19
          Re: Het grote gevaar...

          Hippies don't run for government and politicians don't inhale ...
          Een passende quote bij deze thread vond ik ,
          Van een liedje dat jd eens gepost heeft bij de muziek thread , vond het best cool :p
          Call to arms for the hippies ofzoiets!zeker eens luisteren!.

          grtz thelos

          Comment


            #20
            Re: Het grote gevaar...

            Hier komtie nog een keer

            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #21

              Comment

              Bezig...
              X