Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Marilyn smokes weed

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Marilyn smokes weed

    Korting op 420shop
    Marilyn Monroe rookte wiet





    Een amateurfilmpje waarop te zien is hoe Marilyn Monroe een joint rookt, is vijftig jaar nadat het werd opgenomen teruggevonden op een zolder.

    De film werd gekocht door verzamelaar Keya Morgan, de man had er 182.000 euro voor veil. De man die het filmpje maakte, wenst anoniem te blijven. Het copyright op bovenstaande foto wordt deze week op eBay verkocht. (lb)


    #2
    Re: Marilyn smokes weed

    Nu ja een joint was niet al wat deze vrouw in haar mond stak. Ze was er niet vies van. Maar ja heb nooit die hype rond deze vrouw begrepen. Is voor mij het typisch dom blonde die niet eens lang leefde en nooit gelukkig was.

    Comment


      #3
      Re: Marilyn smokes weed

      Onze generatie snapt dat idd niet , maar je moet het in z'n tijdsgeest plaatsen. MM was de allereerste vrouw die puur op haar uiterlijk en attitude wereldberoemd is geworden , iets wat toen alleen was weggelegd voor "professioneel opgeleide" entertainers : zangers , acteurs enz...

      Ze heeft spijtig genoeg wel de poorten wijd opengegooid voor voor een ontelbare reeks blonde dellen die hetzelfde wilden bereiken.

      Pamela Anderson , Anna Nicole Smith , Paris Hilton ...
      voel je vrij om het lijstje aan te vullen

      Comment


        #4
        Re: Marilyn smokes weed

        mooi gezegd Salmonello en het lijstje is inderdaad erg lang (wil Lady GaGa erbij plaatsen, haat dat mens nog het meest van alle reeks entertainmentdellen of artiestendellen)
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Marilyn smokes weed

          Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
          Onze generatie snapt dat idd niet , maar je moet het in z'n tijdsgeest plaatsen. MM was de allereerste vrouw die puur op haar uiterlijk en attitude wereldberoemd is geworden , iets wat toen alleen was weggelegd voor "professioneel opgeleide" entertainers : zangers , acteurs enz...

          Ze heeft spijtig genoeg wel de poorten wijd opengegooid voor voor een ontelbare reeks blonde dellen die hetzelfde wilden bereiken.

          Pamela Anderson , Anna Nicole Smith , Paris Hilton ...
          voel je vrij om het lijstje aan te vullen
          Ja dat is nu juist me ding omdat zij dus de eerste domme slet was, die de hele familie kennedy omleg, tegelijke tijd dan verwacht je toch niet dat ze een persoon gelijk dit dus ophemelen. T'is gelijk dat je zou zeggen kijk man daar achter het venster me moeder de hoer en ernaast me vrouw en me dochter en me zoon zelfs het adopptie meisje werkt voor me. Het is een domme slet en is vermoord daarvoor dus waarom ophemelen is dus nog steeds me vraag en heeft niets te maken met generatie want anders zou ik wel verstaan waarom al die drellen nu meer geld verdienen dan ik. Aan talent ligt het niet gelijk alle geen stukje talent te bekennen alleen een vrouw.

          Comment


            #6
            Re: Marilyn smokes weed

            Sex sells... en daar wil ik het bij laten!

            Comment


              #7
              Re: Marilyn smokes weed

              poepoepitoe

              Comment

              Bezig...
              X