Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duitse douane vindt 'drugsworst' in gastank auto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Duitse douane vindt 'drugsworst' in gastank auto

    Korting op 420shop
    Elten (D) - De douane in Duitsland heeft afgelopen zaterdag een opvallende drugsvondst gedaan in een voertuig van een Italiaanse automobilist. De man wilde bij Elten de grens met Duitsland passeren, maar werd door de douane aan een controle onderworpen.

    Na onderzoek van zijn voertuig bleek de gastank niet aangesloten te zijn en zelfs leeg. Dit terwijl de meter aangaf dat de tank halfvol zou zijn. Verder onderzoek leidde tot de vondst van een soort worstjes die in de tank verstopt zaten. Er zat echter geen worst in de verpakkingen, maar in totaal 2600 gram marihuana en ruim een kilo hasj in de 46 drugsworstjes, meldt de douane in Krefeld woensdag.

    Ook bleek de 68-jarige Italiaan 2800 euro verstopt te hebben in zijn kleding. De man is aangehouden.
    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

    #2
    Re: Duitse douane vindt 'drugsworst' in gastank auto

    Ik had het ook al gelezen, mensen zijn toch inventief he..
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #3
      Re: Duitse douane vindt 'drugsworst' in gastank auto

      Mooie uitvinding, alleen rijd de auto nou op drugsworstjes of zonneenergie ?
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Duitse douane vindt 'drugsworst' in gastank auto

        Hu, vraag me ook af op wat hij dan reed?

        Comment


          #5
          Re: Duitse douane vindt 'drugsworst' in gastank auto

          dat idee heeft die van easyrider gepikt
          en idd hoe kan een auto met een lege nafttank de grens komen overgereden???
          Ja als je uw auto al duwend de grens probeert over te krijgeh is het mss ook wel logisch dat je word tegengehouden.

          Comment

          Bezig...
          X