Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabisspray

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cannabisspray

    Korting op 420shop
    Niet high
    High word je overigens niet van de spray, hij werd zo ontwikkeld dat hij geen effect heeft op je mentale toestand. De wetenschappers wijzen erop dat het geen vrijgeleide is voor het roken van cannabis, wat het risico op kanker net verhoogt.

    Verschil recreationeel en medicinaal gebruikhttp://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...atienten.dhtml

    grtjs

    #2
    Re: cannabisspray

    De wetenschappers wijzen erop dat het geen vrijgeleide is voor het roken van cannabis, wat het risico op kanker net verhoogt.
    Vreemde wetenschappers, Zover mij bekend is er nog in de gehele medische wetenschap geen enkel geval bekend dat het roken van (puur) cannabis de kans op kanker zou verhogen. Het eerste erkende onderzoek waar dit uit zou blijken moet ik nog tegenkomen en ik heb er heel wat gelezen. Voor de rest natuurlijk een prima ontwikkeling.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: cannabisspray

      Zo'n onderzoek zal er ook niet komen Monty : het zou haast onuitvoerbaar zijn. Als cannabisverdampen helpt kan je je placebo-onderzoeksgroep niet uitsluiten van een behandeling wat objectief beoordelen onmogelijk zou maken. Als het daarentegen schadelijk is zou je niet mogen aansturen op gebruik ervan. Een nogal verlammende spagaat.
      Ook de wetenschap kijkt door de bril die door de maatschappij wordt opgelegd > objectief onderzoek waarin goede kanten van "gevaarlijke drugs" worden benadrukt krijgt nauwelijks financiering of -in dat wereldje net zo belangrijk- ruimte om resultaat te publiceren.
      Misschien zouden we cannabisgerelateerd medisch onderzoek kunnen helpen vanuit dit forum > iedereen heeft er belang bij zou ik denken...
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: cannabisspray

        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Vreemde wetenschappers, Zover mij bekend is er nog in de gehele medische wetenschap geen enkel geval bekend dat het roken van (puur) cannabis de kans op kanker zou verhogen. Het eerste erkende onderzoek waar dit uit zou blijken moet ik nog tegenkomen en ik heb er heel wat gelezen. Voor de rest natuurlijk een prima ontwikkeling.

        Grtz
        Ik heb veel tegenstrijdige berichten gelezen omtrend de veroorzaking van kanker door het roken van wiet. Het is in ieder geval een feit dat er bij de ontbranding van wiet veel teer vrij komt, wat nooit gezond kan zijn.
        Sowieso wordt er over kanker veel gespeculeerd naar mijn mening...

        Comment


          #5
          Re: cannabisspray

          feit dat er bij de ontbranding van wiet veel teer vrij komt, wat nooit gezond kan zijn.
          Waar lees je dat jan cannabis is geen tabak he. kom maar op met die wetenschappelijke onderbouwde berichten. je zou de eerste zijn die dat ergens vind.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: cannabisspray

            ik denk dat ze spreken over kankerverwekkend omdat de meeste er altijd tabak bij doen

            Comment


              #7
              Re: cannabisspray

              vreemd, het activeerd de cannabis reseptoren? Zoals anandamide? Maar je wordt niet high? dus zijn er weer andere reseptoren geblokeerd? K ben wel benieuwd wat der dan voor een stofje inzit...

              Comment


                #8
                Re: cannabisspray

                Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                Waar lees je dat jan cannabis is geen tabak he. kom maar op met die wetenschappelijke onderbouwde berichten. je zou de eerste zijn die dat ergens vind.

                Grtz
                De uitslag van onderzoeken (om het even dewelke) krijgt meestal het resultaat in het voordeel van degene die het onderzoek financiert. Mocht dit de regering zijn dan zou de uitkomst 'zwaar kankerverwekkend' zijn uiteraard. Iemand anders zou het dan helemaal anders laten uitvallen. Maar ik kan me er iets bij voorstellen dat het de gezondheid niet verbetert om zelfs pure cannabis te roken, daar moeten we toch eerlijk kunnen over zijn. Enkel Jan Hypocriet zou het tegenovergestelde beweren.

                Maar aan de andere kant mag je al niet meer ademen of je krijgt kanker, dus 'kanker' is dan al weer heel hard te relativeren. Denk maar aan al die straling van gsm-masten en dergelijke. Of de pesticiden waarmee ze fruit en groenten besproeien... Zo kan je wel nog even doorgaan... Kanker is heel relatief vind ik, al is het een niet te onderschatten 'aandoening' natuurlijk. Maar je krijgt gewoon overal kanker van tegenwoordig. Ik laat iedereen gewoon rustig kankeren over die dingen...

                Greetzzz

                Jona

                Comment


                  #9
                  Re: cannabisspray

                  draadje uit medewietsectie!

                  http://www.cannabis-med.org/index.ph...t&id=99&lng=nl
                  http://www.zoominfo.com/Search/Perso...sonID=33024262

                  Dosering bij oraal gebruik: Welke doses worden er gebruikt als THC (dronabinol) wordt ingenomen via capsules, of in koekjes, of als cannabisthee ?

                  Franjo Grotenhermen
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment

                  Bezig...
                  X