Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is een Growshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is een Growshop

    Korting op 420shop
    link
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2

    Comment


      #3
      Re: Wat is een Growshop

      Hij wijst erop dat hij ook artikelen verkoopt die 'in het geheel niet in verband zijn te brengen met het kweken van hennep, zoals grasmaaiers'.
      Ghehe, grasmaaier in de etalage en verder, lol.

      Comment


        #4
        Re: Wat is een Growshop

        Nee ik denk dat ze werkelijk die naam growshop weg willen.
        En dat de informatiepunten verdwijnen waar beginkwekers raad kunnen komen halen om hun cannabiskweekje op te zetten.
        Ook willen ze de growshop sluiten zodat al die tuincentrums geld gaan verdienen aan al die wietkwekers om ze vervolgens ze buiten zijn te tippen via de kliklijn naar de flikken. (lees PIGS!)

        Comment


          #5
          Re: Wat is een Growshop

          ja duidelijker kan je deze vraag niet formuleren ,hopelijk gaan ze daar niet beginnen over zeiken zodat deze mogen blijven bestaan hoe het dan ook moge heten ,hoop doet leven !!!!!!
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Wat is een Growshop

            Weer zo'n vlug wet systeem zoals met de eerste wetgeving in belgie over het bezit van een x aantal.
            Nu ik hoop dat het niet zo'n vaart loopt zoals het paddo en coffeshop beleid.
            Anders wordt een minwaarde in onze kweken maar een finacieele ramp voor de nederlanders.
            Waar gaan ze nu al die misgelopen belastings geld van terug winnen vraag ik me steeds af in deze crisis tijden.

            Comment


              #7
              Re: Wat is een Growshop

              punt is bijna elke grow shop verkoopt stekkies dat is algemeen bekent dat grow je uiteindelijk

              Comment


                #8
                Re: Wat is een Growshop

                Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Post
                Nee ik denk dat ze werkelijk die naam growshop weg willen.
                En dat de informatiepunten verdwijnen waar beginkwekers raad kunnen komen halen om hun cannabiskweekje op te zetten.
                Ook willen ze de growshop sluiten zodat al die tuincentrums geld gaan verdienen aan al die wietkwekers om ze vervolgens ze buiten zijn te tippen via de kliklijn naar de flikken. (lees PIGS!)
                Maar het is ook stom om daar binnen te stappen en ze te vertellen dat je plantjes wilt kweken... ze zullen het niet merken aan de materialen die je koopt.

                Comment


                  #9
                  Re: Wat is een Growshop

                  Oorspronkelijk geplaatst door ira View Post
                  punt is bijna elke grow shop verkoopt stekkies dat is algemeen bekent dat grow je uiteindelijk
                  Nou daar ben ik me heden te dagen niet zo zeker van. Als ze hun sjop snel gesloten willen zien wel ja.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat is een Growshop

                    waar gaat dit naar toe joh ? Moet straks de Welkoop dicht omdat ze daar zowel kunstmest als petroleum verkopen, en dus door terroristen gebruikt kan worden als bommenfabriek ? Geen bouwmarkten meer want mbv hun materialen kan je kweekhokjes maken ? Trek het dan door naar "geen politieke partijen in verband met het ter sprake brengen van wietkweek"
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat is een Growshop

                      het blijft een kat en muisspelletje, ze kunne het verbieden,maar daar bereiken ze toch niks mee,zowat kun je in elke winkel wel spullen vinden voor een kweek op te zetten, daar kunne ze nooit aan beginne, gamma,praxis,hornbach, kom op zeg, overal is wel iets te vinden. kan het niet gewoon eens 1x stoppen, waar gaan we heen tegenwoordig. het kost handen vol geld en nog schieten ze er niks mee op.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat is een Growshop

                        Een paar ouwe lullen die hun blind staren op het woordje drugs, echt kut dat ze daarop een hele wetgeving en een beleid baseren. Hypocriet tot en met!! alcohol een drug die gedestilleerd word en veel meer schade toebrengt laten ze gewoon toe maar een simpel plantje dat enkel gegroeid word onder een lampje en dat een ontspannende uitwerking heeft op de mens en waar tot op heden zeker nog niet van bewezen is dat het schadelijker is dan de sigaret dat ze gaan dan weer gaan verbieden ???
                        Ik vraag me af wanneer ze zich gaan realiseren de dag vandaag dat heel die wetgeving veroudert is en dat er nog altijd iets is als persoonlijke vrijheid en keuze!! Dit lijkt meer en meer op een tirannie dan een democratie, u doet wat wij u opleggen en wat wij zeggen is waar en wet no matter what and where we got the info, het enige wat wij moeten doen is hun wetten slikken belastingen betalen, mooi in hun gareel lopen en als robots alles aanemen en nergens bij stil staan of denken want zie dat je door krijgt dat die minderheid die ons bestuurt kortzichtige mensen zijn die waarschijnlijk nog nooit geen stap buiten hun mooi rijkeluis bestaan gezet hebben en geen besef hebben van wat er omgaat in hun eigen land en met hun volk...

                        Werk eerst jullie f*cking begrotingstekort weg zonder de bevolking hun laatste cent af te pakken, misschien es besparen op al die flitspalen of er es een paar in wallonie zetten die werken...
                        Maar ja de makkelijkste oplossing is de belastingen omhoog halen of diesel prijzen de lucht induwen.. Economie gaat kapot hoe dat zou komen???
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat is een Growshop

                          accepteren dat wetgeving verouderd is ? ga weg joh, dan komen ze met NOG meer wetten aan. Graag een hek rond het regeringscentrum, fiks hoog met van die enge punten enzo. Toegangsprijs vragen en 2x daags in het openbaar voederen. Heeft Den Haag eindelijk weer een Zoo
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          Bezig...
                          X