Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

    Korting op 420shop
    http://www.nu.nl/algemeen/2150590/op...-berekend.html

    Toch een belangrijk stukje nieuws. De kleine kweker is binnenkort ook niet meer veilig. We zijn vanaf nu allemaal zware criminelen volgens de wet en de nieuwe politiestaat moeten we ons blijkbaar allemaal schamen omdat we van een beetje tuinieren houden. Veel wietkwekers hebben het nu verpest voor degenen die geen vlieg kwaad doen. Bedankt daarvoor. Zoals meer mensen vind ik dat de religieuze partijen (CDA voorop) per direct naar huis gestuurd mogen worden want die lui staan echt veel te ver van de gewone burger af. Men denkt niet verder, maakt geen onderscheid en verduidelijkt de communicatie allerminst. Een modern land als Nederland kent nog geen scheiding tussen staat(politiek) en kerk(waarden) en dat is met recht een schande te noemen naar mijn mening. De politie daar ben ik meer over te spreken. Het doel is duidelijk: criminelen geen ruimte geven. Alleen zijn andere mensen altijd de dupe. Ben erg benieuwd naar jullie mening!

    Grtz
    Last edited by bassassin; 24 December 2009, 13:08.
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

    #2
    Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

    nieuwe methoden om te berekenen? Ja, misschien dat ze iemand die vermenigvuldigingen kan oplossen in huis... Waardeloos vind ik dat. Maar toch geloof ik niet dat ze zich gaan focussen op de kleine kweker. Minister van Justitie zei zelf nog dat ze werk maken van de 'grote jongens' op te pakken, de drugskoeriers aan de grens en dergelijke. Ik zou me er niet druk over maken zolang het aantal planten/lampen te relativeren valt.

    Greetzzz

    Comment


      #3
      Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

      Volgens het Openbaar Ministerie raakt de wietteelt en -handel steeds meer verweven met de handel in harddrugs en vuurwapens, fraude, mensenhandel en mensensmokkel.

      .

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

        Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
        nieuwe methoden om te berekenen? Ja, misschien dat ze iemand die vermenigvuldigingen kan oplossen in huis... Waardeloos vind ik dat. Maar toch geloof ik niet dat ze zich gaan focussen op de kleine kweker. Minister van Justitie zei zelf nog dat ze werk maken van de 'grote jongens' op te pakken, de drugskoeriers aan de grens en dergelijke. Ik zou me er niet druk over maken zolang het aantal planten/lampen te relativeren valt.
        Ik heb daar ook wel vertrouwen in maar hoor niemand daar in de kamer de rechten van de cannabisconsument verdedigen. Maar grapjes maken tijdens en na het borreluurtje kan daar altijd.
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment


          #5
          Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

          Wat is de bedoeling voor de kleine kweker met een plantje of wat?

          Je plantje laten bewaken door een geimporteerde slaaf met een AK-47, waarvan je zijn familie weer door verkoopt voor een kilo coca en dan de belasting oplicht met de opbrengst daarvan?????

          Gekwalificeerd als crimineel dan? Ga toch weg, kinderachtige mensen hier in NL.....

          Comment


            #6
            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

              Nu dat er in Nederland een heksenjacht is onstaan tegen de wietbranche is dus wel degelijk de kaloten hun schuld.
              Al dat goede werk naar het beleid en dan 1 amerikaan raakt wat high en de paddo's worden verboden en shops worden gesloten grenzen gaan dicht in een europa zonder grenzen.
              In het land die het voorbeeld heeft gemaakt voor de rest van de wereld zoals Canada en nu ook america en latijns-america.
              Maar dat de georganiseerde misdaad die zich dus bezig houdt met wiet kweken op grootschaal hun geld in mensen wapen en harddrugs invet-steren is wel harde waarheid.
              Wij investeren ons geld in de bank zij in andere dingen.
              Nu kweet wij worden een gemakkelijk mikpunt voor de luie flik maar denk nu niet met me 3 lampjes dat ik zelfs een boete zou hebben.
              Maar ja hangt allemaal af van zoveel factoren dat ik daar niet over doemdenk.
              Maar ik vind dat de flikken veel meer moeten doen tegen georganiseerde misdaad voor hun geld dat ze verdienen.
              Want het zijn die mensen die het echt verzieken.

              Comment


                #8
                Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

                weet je wat het is: als iemand 5 of 7 of 10 plantjes staan heeft en ze vallen daadwerkelijk binnen voor zo'n kleine aantal...... dan doen ze dat toch....
                tot er een dag komt waar ze wellicht een vermoeden hebben en invallen terwijl er NIETS staat of is...zo zal dat meerdere keren gebeuren en staan ze uiteindelijk zelf voor paal...ook zal het bergen centen kosten om dit daadwerkelijk te realiseren...maar goed....
                als ze komen....komen ze toch dan nemen ze maar alles mee zoals op nieuws werd verteld....auto mee tv mee...compueter en alles wat waarde heeft.....
                wens ze er veel plezier mee.......blijf toch doordoen.....
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

                  Lol man, da's vorig jaar bij mij gebeurd : stonden ze met 2 auto's voor de deur, 4 van die opgeblazen smurfen helemaal hyper want ze hadden zogenaamd een grote stekkenboer te pakken. Maar dat feest ging niet door : de planten die er stonden waren allemaal kleine zonnebloemetjes (die kweek ik in honderdtallen op voor de buurt) whoehahahaha!
                  Maar goed : waren ze twee weken eerder gekomen hadden ze mn bushplanten te pakken gehad. Tis fijn dat ze niet zo rap reageren op 0900-ikbeneenkanarie
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

                    Ghehe lol die zonnebloemenbust.

                    Comment


                      #11
                      Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

                      ja das wel lachen idd zonnebloemen maar dat de kleine kweker ook hard aangepakt wordt vind ik heel wat miner

                      Comment


                        #12
                        Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

                        Tsja, dat gaat alleen maar erger worden. Alle vrijheden waar in de 50-60-70er jaren voor gevochten/gedemonstreerd zijn worden nu stilzwijgend afgepakt "want we moeten de grote jongens aanpakken". Helemaal idioot vind ik de uitspraak "als je niks te verbergen hebt, heb je ook niets te vrezen". Rot op zeg, privacy heet dat. Ik ben faliekant tegen clubjes die uit naam van "veiligheid" het nodig vinden al mijn gangen na te gaan. Want het gaat niet om "veiligheid". het gaat om "controle", en dat pik ik niet.
                        Nog effetjes en het is geen baas-in-eigen-tuin meer, en ik zou me kunnen voorstellen dat baas-in-eigen-buik ook nog eens de das wordt omgedraaid.

                        Het klinkt wat zwart allemaal, maar zo ben ik uiteindelijk niet. Tis nu effe door de zure appel heenbijten en stug doorgaan waar anderen het koppie laten hangen. Want er komen ook weer betere tijden, gegaranderd. Te beginnen bij komende nazomer, als mn oogstje te drogen hangt
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuws

                          er is 1 zin op te zeggen, slaaf van de overheid worden, maar onee hier zal stafford echt niet aan mee gaan doen, ik smoke me een en ik lach weer peace

                          Comment

                          Bezig...
                          X