Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zes jaar cel voor cannabissmokkel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zes jaar cel voor cannabissmokkel

    Korting op 420shop
    Zes jaar cel voor cannabissmokkel naar ZwedenTegengehouden door douaneVingerafdrukken
    Het gerecht is echter van mening dat het verhaal van de man te veel eigenaardigheden bevat. Zijn vingerafdrukken stonden bovendien op verschillende drugspakketjes. Naast zes jaar cel mag de man ook 15 jaar lang Zweden niet meer binnen. Dat de vrouw op de hoogte was van de drugssmokkel acht het gerecht niet bewezen, zij werd dan ook vrijgesproken

    #2
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

      Dat verdampt hier -lokaal- in een kwartier op vrijdagavond joh.

      Ik vind het wel hard hoor. Pfff zes jaar in de bak voor zoiets.

      Comment


        #4
        Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

        mee eens, 6 jaar krijg je hier pas als je iemand vermoord! ja , je krijgt 10, gaat 1/3 vanaf met goed gedrag ben je met 6,.. jaar weer buiten, OT dat wel.
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5
          Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

          In China heeft iemand de doodstraf (dodelijke injectie) gekregen omdat hij 4kg heroine wilde smokkelen...

          Best absurd als je het mij vraagt... Maargoed het zet wel even de toon voor andere mensen zodat die het niet meer zo snel zouden doen.
          Battle the Ocean!

          Comment


            #6
            Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

            En china en amerika gaan lakens uitdelen komende jaren. Ziet er niet echt goed uit vind ik.

            Comment


              #7
              Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel



              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

                Oorspronkelijk geplaatst door Dender View Post
                In China heeft iemand de doodstraf (dodelijke injectie) gekregen omdat hij 4kg heroine wilde smokkelen...

                Best absurd als je het mij vraagt... Maargoed het zet wel even de toon voor andere mensen zodat die het niet meer zo snel zouden doen.
                Kijk dat 'maargoed' en 'even' is waar het mij om gaat. Niks tegen jou hoor Dender. Maar zo wordt er wel naar gekeken. Ik heb het zelf helemaal niet op heroine, maar dat het ene mens een ander kan doden, vanwege zoiets is natuurlijk bizar. En dan 'maar even' de standaard maken door iemand te doden vind ik onacceptabel.

                Comment


                  #9
                  Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

                  33,5 kilogram neemt best wat ruimte in beslag vertrouw me dan 81 pakketjes voor in de auto wat voor auto rij die een porche met de motor achterin ?
                  moet zeker geen panda geweest zijn

                  Comment


                    #10
                    Re: zes jaar cel voor cannabissmokkel

                    maar zweedse gevangenis valt gelukkig wel mee is niet de ergste plek om te zitten

                    Comment

                    Bezig...
                    X