Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

30 Dagen gestopt.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 30 Dagen gestopt.

    Wel Celisman je gaat dat kunnen, maar ik moet wel zeggen als de meeste van je vrienden blowen is het niet gemakkelijk, ik zeg wel dat ze mogen roken, dat ik er maar tegen moet kunnen, maar t'is niet zo gemakkelijk, het is simpelweg een keuze maken, blowen of niet blowen.

    En keihard op de tandjes bijten natuurlijk.

    Probeer eerst eens in de week niets te roken, of als je overdag rookt probeer dan eerst te wachten tot s'avonds, als je dat onder de knie krijgt probeer je tot het weekend te wachten, als dat min of meer lukt -(je gaat het moeilijk hebben zowiezo, gewoon doorzetten, op de duur lukt het wel)- wacht je eens twee weken, en dan misschien ook eens de volle 30 dagen.

    Als je echt MOET heb je een doel, dan moet je dat voor ogen houden en de rest komt vanzelf, als je tabak rookt is het misschien handig om daar eerst mee te stoppen, ofwel helpen sigaretten net als vervanging, ik weet het niet.

    Probeer het allesinds niet te vervangen door een ander roesmiddel, dat is niet de bedoeling, dan rook je veel beter elke dag een joint als je dat goed doet.


    Dat "systematisch consequent stoned worden" zoals je het zelf zo mooi verwoorde was net wat ik beu was, het was een gewoonte, een automatisme, zonder nadenken dat jointje aansteken, nu kies ik er heel bewust voor, een wereld van verschil.

    Ik wil niemand tegen de schenen stampen ofzo, ik rookte ook elke dag al jaren, en ik zou het ook wat degoutant gevonden hebben moest ik iemand zo bezig horen, maar op mij heeft het allesinds wel een positieve invloed gehad.

    Nogmaals, ik heb een nieuwe waardering gevonden voor het stoned zijn.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #17
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #18
        Re: 30 Dagen gestopt.

        Als je alleen in het weekend rookt zal het hopelijk nog wel meevallen, inderdaad, het zal wel even wennen worden natuurlijk, ik rook nu ook alleen nog in het weekend, en als het kan kies ik 1 dag uit, meestal is dat de zaterdagavond, misschien kan je dat ook eens proberen, gewoon 1 dag kiezen, en daarna een week overslaan.

        Je kiest natuurlijk zelf wat het beste werkt voor jou, veel succes in ieder geval!
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #19
          Re: 30 Dagen gestopt.

          Ik ben verslaafd en dat geef ik toe , ik rook + - 5 jointjes per dag. Maar ik ga volledig akkoord met dazed dat als je echt wil stoppen dat je het kan. Ik probeer in de loop van elk jaar toch altijd tussenpauzes te houden van enkele weken stoppen met blowen gewoon om even iets helderder terug te worden.Proficiat met je tijdelijke stop en ik denk dat je nu wel meer kan genieten van elke joint die je opsteekt. Ik kan me nog herinneren dat toen ik begon met blowen dat ik na een halve joint genoeg had :p
          grtz thelos

          Comment


            #20
            Re: 30 Dagen gestopt.

            -Ik rook al weed van men 15jaar en das redelijk jong en zeker niet verstandig.Ik heb al 2 Psychoses achter de rug en moet eerlijk zijn ik rook nog verschrikkelijk veel weed min.6jointjes per dag.De stemmen in men hoofd heb ik niet meer.Had hier last van maar heb dit nooit vertelt tegen de dokter en dus hebben ze mij hier ook niet voor behandeld.Maar zit nu met een frustratie gevoel niet dat ik iemand wil pijn doen maar je voelt de spanning toenemen naarmate ik meer weed rook (stress),maar wat ik zeker haat is dat ik na men 2de psychose, de weed niet zo hard meer voel, als ik 10joindjes gepaft heb is het als of ik aan men 1ste begin. Dus als je een motivatie wilt om te stoppen met weed roken, lees dit dan ff en denk er nog is over na.

            Comment


              #21
              Re: 30 Dagen gestopt.

              Sorry, ik begrijp niet dat mensen met serieuze (geestelijke) klachten gewoon door blijven roken....

              Comment


                #22
                Re: 30 Dagen gestopt.

                Omdat als je stoned bent je je niet zo voelt. Ken het

                Comment


                  #23
                  Last edited by DaZeD; 20 February 2010, 18:42.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #24
                    http://www.kristijn.com/?subpage=44.

                    Grtz Me
                    Last edited by motion; 21 February 2010, 10:25. Reden: a

                    Comment


                      #25
                      Re: 30 Dagen gestopt.

                      Yo DaZeD,

                      Denk zelf om ook 's 'n pit-stop van onbepaalde duur in te voegen. Ik zeg onbepaald omdat ik er geen datum kan op plakken van wanneer tot wanneer..
                      Nu rook ik ook dagelijks, en zou 's willen afstappen terug van de gewoonte om te blowen. Bij veel te veel activiteiten (zowel passief als actief) ben ik gewoon eentje te paffen.. Ik wil gewoon overconsumptie vermijden, voor de nuchtere redens, mijn gezondheid en m'n bankrekening (nu koop ik ook m'n meeste groen). Als ik te veel rook trouwens voel ik me in momenten maar even goed meer als 'n fuckin' verslaafde, 'n nartocitumhongerige gast, wat ik ben in feite. Voor mij is afstand ervan nemen gemakkelijker voor mijn lijf dan voor mijn geest. Ik rook namelijk erg graag, die smaken, die chill, alles gewoon bijna in cannabis vind ik aangenaam aantrekkelijk en aimable hehe.. 'k Wil gewoon lang nog kunnen blowen.. samen met de maten of alleen tussen mijn platen, en die momenten als uniek kunnen aanschouwen, niet als pure domme dagdagelijkse gewoonte. Denk ook dat m'n "drive" groter zal worden met zo'n pauze of pit-stop zoals ik net zei, toch voor mij persoonlijk. Het is niet onmiddellijk omdat het nodig is nu, ik wil gewoon zo'n mogelijk kutmoment vermijden. Peace out!

                      Groeten!

                      Brewer

                      Comment


                        #26
                        Re: 30 Dagen gestopt.

                        ben enkele tijd geleden 3 maand gestopt , uit angst voor bloedtest .
                        ging relatief goed
                        wel steeds willen mrjah

                        Comment


                          #27
                          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                          Comment


                            #28
                            Re: 30 Dagen gestopt.

                            Ik blow misschien 1 jointje in het weekend en in de vakantie soms wat vaker.
                            En af en toe stop ik een periode met alles. soms een maand of 2 en soms langer.
                            Maar dan doe ik ook geen andere Hard drugs wat ik soms op feesten gebruik(zelden hor)
                            Meestal merk ik dat ik meer ga blowen en sneller hard drugs gebruik en dan stel ik zo'n een periode in.

                            gaat prima tot nu toe.

                            Comment

                            Bezig...
                            X