welke wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sticKyYicKy420
    Retired
    • Mar 2010
    • 9

    #1

    welke wiet

    Korting op 420shop
    yo iedereen

    mijn vraag is welke wiet rook je het best en hoe rook je het best om high te worden en welke wiet rook je het best om stoned te worden bv. voor het slapen gaan..

    grtz
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: welke wiet

    sativa soortjes hoofdzakelijk high en indica stoned
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • mamba
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 260

      #3
      Re: welke wiet

      umm ik merk wel vaak sterk verschil kwa space. maar vergeet wat wat doet

      Op moment vindt ik Heya wiet heel erg lekker. enorme high!

      Comment

      • mafkees
        Retired
        • Apr 2010
        • 9

        #4
        Re: welke wiet

        jack herrer zeker lekker , goed high effect

        Comment

        • ama
          Retired
          • Mar 2010
          • 182

          #5
          Re: welke wiet

          Nlx voor lekker stoned te zijn en santa maria ook

          Comment

          • Jah Selah
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 226

            #6
            Re: welke wiet

            amne is ook wel high (denk ik toch)

            meestal weet ik niet welk soortje ik smoor:d
            maar -naar ik heb gehoord- werkt tabak tegenovergesteld aan wiet
            dus als je tabak gebruikt vernauwen je aders-->stoned
            en met wiet verbreden ze-->high
            duuuuuuuuuuuus, meer wiet als tabak gebruiken(duh)
            of gewoon puur

            blessings
            as it was in the beginning,
            so shall it be in the end
            -BM-

            Comment

            • EvilCupCake
              Retired
              • Apr 2010
              • 3

              #7
              Re: welke wiet

              Haze Amnesia is echt mij favoriet

              Comment

              • EvilCupCake
                Retired
                • Apr 2010
                • 3

                #8
                Re: welke wiet

                Oorspronkelijk geplaatst door EvilCupCake
                Haze Amnesia is echt mij favoriet
                ...tot nu toe. Ik heb al aardig wat soorten 'op' maar nog zeker niet allemaal (maar wat niet is kan nog komen)

                Comment

                • mamba
                  Wicked Stoner
                  • May 2009
                  • 260

                  #9
                  Re: welke wiet

                  Heb ik ook.
                  echt veel soortjes gehad. maar er zijn er zoveeeel
                  Ik neem vaak een andere dan die ik al een keer gehad heb!

                  Tot nu toe

                  Amnesia ook het lekkerste. daar ging ik echt hard van spacen. het leek wel of bij elke heis die ik nam ik een level hoger was^^ (A)

                  Comment

                  • vak410
                    Banned
                    • Apr 2010
                    • 25

                    #10
                    Re: welke wiet

                    Super lemon haze 22.9 % thc cker goed de beste die ik ooit gerookt heb je kunt hem ook zelf kweken geen zaden bestellen bij greenhouse
                    GR VAK410

                    Comment

                    • mamba
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 260

                      #11
                      Re: welke wiet

                      Ik was gister in Amstedam en heb daar White russian gerookt. En dat is ook zeker een aanrader.

                      Comment

                      • Amneeshigh
                        Retired
                        • Apr 2010
                        • 1145

                        #12
                        Re: welke wiet

                        Oorspronkelijk geplaatst door vak410
                        Super lemon haze 22.9 % thc cker goed de beste die ik ooit gerookt heb je kunt hem ook zelf kweken geen zaden bestellen bij greenhouse
                        GR VAK410
                        Waarom niet daar de zaden hij komt uit greenhouse zijn stal toch.

                        Greetzz GG

                        Comment

                        • Tripmeister
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2010
                          • 33

                          #13
                          Re: welke wiet

                          Sowieso hier bijna alleen maar Sativa`s..
                          En ja.. het liefst een Haze

                          Comment

                          Bezig...