Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20 gram foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 20 gram foto

    Zware en lichte wiet? Daar heb ik nog nooit van gehoord..

    Misschien bedoel je wiet die verzwaard is, met bv glas of zand, en gewone ('zuivere') wiet?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #17
      Re: 20 gram foto

      dees is een hobbyforum, dat over het kweken en consumeren van weed gaat, maak gewoon dat je bij iemand vertrouwd koopt of koop een weegschaal
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #18
        Re: 20 gram foto

        Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
        Zware en lichte wiet? Daar heb ik nog nooit van gehoord..

        Misschien bedoel je wiet die verzwaard is, met bv glas of zand, en gewone ('zuivere') wiet?
        Hij bedoelt gewoon dat afhangend van de wietsoort en hoe ze gekweekt is wiet compacter kan zijn of lichter soms zelf richting fluffy , en hoe lichter de wiet is hoe meer het lijkt.Lijkt me vrij logisch als je bv 5 gram slechtgekweekte buitenwiet hebt,die heel fluffy toppen heeft en 5 gram goedgekweekte binnenkweek met compacte toppen, dan zal je 5 gram buitenkweek veel meer lijken omdat er veel minder inhoud in de toppen zit.
        grtz,thelos

        Comment


          #19
          Re: 20 gram foto

          koop ergens vertrouwt of koop niks
          dat gedoe om vergelijkingsmateriaal voor 20 gram
          ik zal er 'n warme van 20 gram naast schijten
          marktplaats heb ik voor 5 euro 'n digitaal weegding gekocht en ik gebruik die al 5-6 jaar.
          wel geld willen uitgeven voor te blowen maar 'n weegschaaltje kopen ho maar...

          grtz angel777
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: 20 gram foto

            en je moeder heeft vast ook nog wel een digitale weegschaal voor in de keuken.

            Comment


              #21
              Re: 20 gram foto

              weegschaaltje kopen is het beste dn ben je cke rvan de zaak en laat je je ook minder snel oplichten .. zoiezo wiet vn de straat si alttyd bezeikte boel.. laats kocht ik vn een dude 5 gr voor 25 euro maar het bleek gewoon 4 te zijn.. dealer lichte je op ze proberen altyd wat gedl te verdienen.. ze zeggen je 2 gr te geven terweil het 1,7 of 1,8 is..
              sigpic

              Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
              May Jah Bless The Herbs

              Comment


                #22
                Re: 20 gram foto

                Heb je slechte dealers.

                Bij mij in Almere dealen heel veel vrienden van me. en die geven en kwaliteit en soms echt shop kwaliteit. en je koopt gewoon 5 euro of 10 euro en dan kan je zelf je zakje uitkiezen. is het wat mindere kwaliteit geven ze extra.

                Maar als je bij een onbekende haalt kan ik me voorstellen dat hij denkt van geen vaste klant dus dan wat extra verdienen.

                Comment

                Bezig...
                X