Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blunt draaien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blunt draaien

    Korting op 420shop
    He allemaal,
    vanmiddag weer een sigaar geleend van iemand om weer eens lekker en blunt te draaien.
    Toen kwam ik tot mijn verbazing geen vloeitje tegen...
    Om de tabak zaten enkel een paar tabaksbladeren maar geen vloeitje om m'n blunt mee te draaien. jammer, maar is dit bij meerdere sigaren zo? Of alleen bij enkele merken?

    Heeft iemand een goede sigaar, middelgroot, om wel goed een blunt mee te kunnen draaien? voor mij is het al weer een tijd geleden!
    alvast bedankt

    #2
    Re: blunt draaien

    Ik koop gewoon een blunt bij de shop.

    Comment


      #3
      Re: blunt draaien

      Hoi!

      Niet iedere sigaar is een blunt. Het blunt sigaar is er eentje die gerold is met 1 enkel tabaksblad of een 1 enkel vloeitje gemaakt van tabakspulp. Sommige merken doen dit recht, andere doen dit in een spiraal. Er zijn echter genoeg andere soorten sigaren die op volledig andere manier of met meerdere apparte tabaksbladeren worden gemaakt. Ik rook zelf slechts zelden eens een sigaar dus weet niets af van welke merken er bestaan en wie wat doet. Makkelijkste is gewoon een bluntblaadje gaan halen in de coffee/tabaksshop .

      Comment


        #4
        Re: blunt draaien

        het gemakkelijkste wat je kunt doen is gewoon in de shop of in de nachtwinkel gewoon een pakje blunts kopen, kost nie al te veel en zitte er 2 in normaal.

        Wanner ge een "echte" blunt wilt rolle zou ik naar een sigare winkel gaan ofzo en naar philly sigaren zoeken dat zijn de betere normaal prijs zou ik nie wete of sommige (meestal bij de goedkopere sigare) hebbe ook wel zo'n dik blaadje in het midde.

        peace

        Comment


          #5
          Re: blunt draaien

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ighlight=blund

          Comment


            #6
            Re: blunt draaien

            haal gewoon een blunt bij de tabakszaak

            Comment

            Bezig...
            X