Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In je bloed / urine.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: In je bloed / urine.

    Oorspronkelijk geplaatst door LCDScherm View Post
    Maar je ouders hebben niks meer over je te zeggen als je >18 bent..
    kan me wel inbeelden dat als je 18+ bent maar nog bij je ouders thuis woont je toch nog beter wat luistert naar je ouders om de huisvrede te bewaren, officieel hebben ze inderdaad niets meer te zeggen, in praktijk kan dit behoorlijk anders zijn

    Comment


      #17
      Re: In je bloed / urine.

      Jup mijn moeder zou dan heel simpel zeggen, als je onder ons dak woont gelden ook onze regels en anders ga je maar uit huis. En dat wil ik nog niet want daar heb ik geen geld voor

      Maar mijn zus moest bloed laten prikken omdat ze onderzoek deden naar astma. En toen dat het niet was en ze verder gingen zoeken, moest ze opnieuw bloed prikken. Maw ze testen gericht en gaan niet uit 1 bloedafname alles opschrijven wat ze tegen komen.

      Succes ermee

      Comment


        #18
        Re: In je bloed / urine.

        ze kijken niet wat er allamaal in je bloed zit. Ze letten alleen op specifieke bestandsdelen die ze moeten onderzoeken.
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment


          #19
          Re: In je bloed / urine.

          Nou zal ik dan vertellen hoe dat standaard lab formulier er meestal uit ziet. om je gerust te stellen.
          Het is een hele lijst met aan te vinken stoffen waar ze op kunnen testen, maar ze testen hoofdzakelijk alleen degene die aangekruist zijn i.o.m. een arts.
          Het zou anders heel wat gaan kosten als ze op alles moesten testen.
          Last edited by MotherGrower; 30 April 2010, 11:04. Reden: Lompe spelling

          Comment

          Bezig...
          X