Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe voelt een pure joint.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoe voelt een pure joint.

    in een blund rook je ook puur de vloei is dan je tabak.

    Comment


      #32
      Re: Hoe voelt een pure joint.

      ik zie iedereen duur roepen maar liever duur dan niet te krijgen tog?????

      Comment


        #33
        Re: Hoe voelt een pure joint.

        Het smaakt slecht en er gaat veel wiet/THC verloren. Je kan beter met een waterpijp roken of het eten of drinken in een cake of in thee bijvoorbeeld of buitensex hebben!
        Last edited by HarrieJanssen; 14 December 2011, 13:15.

        Comment


          #34
          Re: Hoe voelt een pure joint.

          rook toch liever puur, als ik weed met tabak rook maakt dat het voor mij een pak meer verslavend
          het is beter om puur te roken tenminste als je overdag niet rookt (anders veel te stoned)

          Comment


            #35
            Re: Hoe voelt een pure joint.

            ik rook naast wiet ook dagelijks tabak.
            en als ik wat tabak in mn jointje doe, dan heb ik de rest van die avond geen behoefte aan een sigaret.

            of dit minder schadelijk is weet ik niet, maar dat idee heb ik wel.
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: Hoe voelt een pure joint.

              vind kwa effect een puurtje vele helderder en ergens ook meer ontspannen je voelt het meschien minder hard als je vergelijkt met eentje met tabak en ook al doe je daar minder in maar vind het zeker lekker voor een keertje ook verschilt het enorm van soort tot soort soms erg lekker en soms is het echt verschrikkelijk slecht maar je wordt er dan wel na een teugje enorm gaar van
              dus nu en dan is het enorm leuk maar zou het zelf nu niet echt doen of niet snel als je bv later op de dag nog dingen moet doen
              dus probeer het gewoon eens met verschillende soortjes meschien ben je er voor en meschiens hellemaal niet

              groetjes mister frank

              Comment


                #37
                Re: Hoe voelt een pure joint.

                Ik moet altijd hoesten van puur tot op het laatste stukje waar ie heerlijk zacht word.

                Comment

                Bezig...
                X