Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joint roken geen plezier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Joint roken geen plezier

    Korting op 420shop
    Ik heb tegenwoordig geen plezier meer in mn jointje te roken, het is niet genieten meer, ik zat zelf te denken aan teveel tabak, maar ik word tijdens het roken beetje duizelig of hoe anders ik het omschrijven moet.
    Ik zit ook steeds te denken, is ie nu maar op en word ik nu maar high/stoned, iemand tips hoe ik het lekkerder kan maken?

    #2
    Re: Joint roken geen plezier

    Zorgen dat je goede wiet hebt, of een keer veranderen van soortje of es wat HAsj (erbij) roken.
    Bovenal, stop es 2 weken!

    Daarna een lekker spliff draaien en jij wordt knetter.. ;p

    Grtz\Buizerd

    Comment


      #3
      Re: Joint roken geen plezier

      Ik heb het gehad bij silver haze (1e keer was ie wel lekker, maar dat was ook de laatste keer dat ik er echt van genoot) nu heb ik Cobra special (Soortje van shop zelf) die opzich ook echt een goede smaak heeft en wel redelijk sterk, maar ik word er een beetje draaierig van, soms lichtelijk misselijk en datsoort dingen, kan dit misschien komen doordat ik het op een plek doe die ik niet zo vetrouw (mijn moeder wilt niet dat ik aan de drugs kom dan moet ik namelijk op mezelf gaan wonen vandaar niet thuis) en misschien de tabak?

      Comment


        #4
        Re: Joint roken geen plezier

        Kan zijn dat die wiet soort flink opgefokt is en dat je daar niet tegen kan.
        Kan ook aan de tabak liggen, als ik iemand anders een joint heeft en ik rook daarvan dan heb ik bij sommige ook dat ik niet lekker wordt. Zover ik weet lag het aan de tabak, want toen ik het mijn eigen sjek deed had ik er geen last van.
        Why drink and drive when you can smoke and fly

        Comment


          #5
          Re: Joint roken geen plezier

          Tja cannabis roken terwijl je niet in een ontspannen situatie ziet dat zal de oorzaak zijn.
          Waarschijnlijk kan je je niet overgeven aan het stoned zijn om dat je bang ben betrapt te worden
          door je moeder en dat kan ook de oorzaak zijn dat je draaierig en misselijk word je verzet je dan onbewust er tegen

          Groetjes Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Joint roken geen plezier

            Kan het ook komen omdat ik juist teveel heb gegeten van te voren?
            En al mijn vorige joints waren voorgedraaid, misschien ook de oorzaak?

            Comment


              #7
              Re: Joint roken geen plezier

              ik rook ze altijd puur, beetje honing aan je vingertoppen doen en aan je joint smeren en in de fik die hap.
              heb nooit ergens last van en rook ze iedere dag regelmatig

              Comment


                #8
                Re: Joint roken geen plezier

                Misschien moet je in plaats van steeds meer en straffer te proberen gewoon even proberen stoppen of minderen. wil helemaal niet de boeman uithangen maar veel roken kan behoorlijk ingrijpend zijn op je lichaam. Wil niet onnozel doen maar ken mensen die van regelmatig roken, maar nog niet eens zo veel, helemaal doorgedraaid zijn. Het is niet voor iedereen hetzelfde natuurlijk maar als je je er niet goed van voelt lijkt me meer en sterker roken niet echt de goeie oplossing...
                je ziet maar...

                nono

                Comment


                  #9
                  Re: Joint roken geen plezier

                  ik rook af en toe (zeg gemiddeld 1x per week)
                  En dan is het altijd genieten

                  Comment


                    #10
                    Re: Joint roken geen plezier

                    Het zit allemaal tussen je oren man, denk je dat je stoned gaat worden, dan word je stoned. Denk je dat je misselijk gaat worden, dan word je misselijk.
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Joint roken geen plezier

                      Oorspronkelijk geplaatst door SluitspierMusketier View Post
                      Het zit allemaal tussen je oren man, denk je dat je stoned gaat worden, dan word je stoned. Denk je dat je misselijk gaat worden, dan word je misselijk.
                      Stoned worden zit niet tussen je oren. Dat is bij het roken van tabak wel. Dat heeft geen bij effecten al denken sommige dat wel, omdat hun gevoel dat zegt. Maar THC gaat toch echt in je bloed zitten.
                      Wat hieronder staat dat klopt wel.

                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Tja cannabis roken terwijl je niet in een ontspannen situatie ziet dat zal de oorzaak zijn.
                      Waarschijnlijk kan je je niet overgeven aan het stoned zijn om dat je bang ben betrapt te worden
                      door je moeder en dat kan ook de oorzaak zijn dat je draaierig en misselijk word je verzet je dan onbewust er tegen

                      Groetjes Bella
                      Why drink and drive when you can smoke and fly

                      Comment


                        #12
                        Re: Joint roken geen plezier

                        gewoon stoppen met die handel van blowen moet je genieten,als dat niet meer lukt gewoon stoppen.kan een teken van je lichaam zijn dat je ermee moet kappen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Joint roken geen plezier

                          zoals ze al zeide hier boven als je je niet op je gemak voelt gaat het fout ik had dat eerst ook bang dat me moeder er achter zou komen maar neem nu standaard kauwgom mee en een half uur voordat ik thuis moet zijn veel kauwgom eten en je vooral GEEN zorgen maken dan lukt het weer

                          Comment


                            #14
                            Re: Joint roken geen plezier

                            Mijn tip zou zijn probeer eens hasj.
                            Van hasj word je minder stoned, maar veel vrolijker (high)
                            persoonlijk ben ik me nooit kut gaan voelen van hasj en meerdere keren van wiet

                            Comment


                              #15
                              Re: Joint roken geen plezier

                              Hash bevat veel meer cbn en cbd wat stonedmakers zijn hoe minder cbn en cbc en naast de thc aanwezig is hoe higher het effect. Denk dus dat je iets door elkaar haalt.

                              Vuistregel:
                              Indica soortjes maken stonder Sativa soortje meer High. Late oogst meer stoned effect vroege oogst meer high effect.

                              Door het proces van hach maken ontstaan er veen meer afbraakproducten van THC delta Waardoor Hach je altijd stonder maakt dan het uitgangsproduct. Ik ga dus helemaal niet mee in wat je daar verteld.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X