Welke big vloei gebruik jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jake92
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2011
    • 122

    #31
    Re: Welke big vloei gebruik jij?

    Smoking gold. Onlangs overgestapt van de grijze slimsize rizzla's...
    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

    Comment

    • Sahara
      Retired
      • Mar 2011
      • 3

      #32
      Re: Welke big vloei gebruik jij?

      smoking black, maar dat komt omdat mn vriend een doos met 50 pakjes heeft gekocht -.-

      Comment

      • thex
        Retired
        • Oct 2010
        • 17

        #33
        Re: Welke big vloei gebruik jij?

        Meestal Smoking Black Deluxe Kingsize (L)
        sowieso wel fijn
        en anders Smoking Gold

        Comment

        • Maartenn
          Retired
          • Jul 2010
          • 4

          #34
          Smoking gold met mascotte tipjes.


          Sent from my iPod touch 4G
          using Tapatalk

          Comment

          • Joosie1234
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2010
            • 216

            #35
            Re: Welke big vloei gebruik jij?

            RAW kingsize slim + RAW perforated wide tips. Kost net wat meer maar is wel een stuk lekkerder. (en de wide tips rollen heel erg lekker)
            ik ben maar nog het begin...

            Comment

            • meijneke
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2011
              • 74

              #36
              Re: Welke big vloei gebruik jij?

              smoking blue binnenste buiten

              Comment

              • HR83
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 1046

                #37
                Re: Welke big vloei gebruik jij?

                JaJa Silverjaja_silver_large_1.jpg
                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment

                • cannabisbis
                  Retired
                  • Feb 2012
                  • 3

                  #38
                  Re: Welke big vloei gebruik jij?

                  Ik heb van een vriend gehoord dat die greengo vloei heel anders smaakt. Hij had ze echt geproefd op de tong of iets dergelijks. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Wat vinden jullie?

                  Comment

                  • Helghast
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2011
                    • 125

                    #39
                    Re: Welke big vloei gebruik jij?

                    Ik kan bevestigen dat greengo raar smaakt wanneer je er over likt om inside out te draaien. Beetje zoutig, maar tijdens het roken proef ik geen verschil. De greengo tipjes zijn wel erg leuk, ik scheur er een stukje af en dat laat een heel grove rand achter met uitstekende vezels. Geweldig om de prut op te vangen tijdens het aantikken en roken.

                    Comment

                    • cannabisbis
                      Retired
                      • Feb 2012
                      • 3

                      #40
                      Re: Welke big vloei gebruik jij?

                      Oké, die wil ik proberen! Ik kan die tipjes alleen in display van 50 vinden. Waar worden die verkocht? Weet iemand dat?
                      Last edited by Jointjedraaien; 14 November 2012, 08:43.

                      Comment

                      • Helghast
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2011
                        • 125

                        #41
                        Re: Welke big vloei gebruik jij?

                        Je kunt bij grasscompany.nl een setje van 5 boekjes waar vloei en tip in 1 pakje zit kopen.

                        Comment

                        • Maximist
                          Retired
                          • Aug 2011
                          • 7

                          #42
                          Re: Welke big vloei gebruik jij?

                          tegenwoordig draai ik graag met Greengo Unbleached King, maar binnenstebuiten dus smal of breed maakt me niet zo veel uit

                          Comment

                          • TheWolf
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2012
                            • 189

                            #43
                            Re: Welke big vloei gebruik jij?

                            Iemand die al Aleda heeft gerookt, die transparante vloeitjes?

                            Comment

                            • WeedoHolic
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 780

                              #44
                              Re: Welke big vloei gebruik jij?

                              Smoking blue natuurlijk, daarmee kan ik dikke V-vormige joints draaien maar ook luciferstokjes.
                              Uiteraard alles binnenstebuiten, ik rook geen krant
                              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                              Comment

                              • fl13r3flu1t3r
                                Banned
                                • Aug 2010
                                • 3100

                                #45
                                Re: Welke big vloei gebruik jij?

                                De televaag rookt me toch t lekkerst..

                                Comment

                                Bezig...