Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vragen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat vragen

    Korting op 420shop
    Ik had vanochtend met wat vrienden wat biertjes gedronken, en toen had er 1 wat sterke ritalin pillen bij, dus ik probeerde er een, kijken hoe ik erop zou reaggeren, maar stel dat ik de avond dan een jointje rook, heb ik dan grotere kans om bad te gaan?

    #2
    Re: Wat vragen

    Ritalin in combi met blowen is opzich geen probleem, de stoffen zijn niet gevaarlijk of extra schadelijk in combi met elkaar. Wat ik wel weet van meerdere vrienden van me die ook ADHD hebben, is dat blowen vaak chiller werkt dan Ritalin (ze zeggen dat ritalin ze veel apathischer maakt) om zichzelf weer rustig te laten voelen. Je zou effe moeten googlen of dit zo is, maar veel stoners die ik ken hebben ADHD, maar dat hoeft natuurlijk nog niets te zeggen:p

    Ook uit ervaring weet ik dat verslaving aan THC pas na een behoorlijke tijd ontstaat, en dat het toch vaak de nicotine verslaving is sneller komt, zwaarder is, en waar je moeilijker vanaf komt:o Hou er wel rekening mee datde kans op een THC verslaving groter is als je je niet zo goed in vel voelt zitten:o

    Vond dit op het internet hoop dat je er wat mee kunt.

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Wat vragen

      Ja dankje, vooral voor die ritalin was ik bang omdat die langer werkt, maar de alcohol dan, want ik weet wel dat als je tegelijk alcohol en blowtje neemt je nokkie gaat, maar als er ongv 4 uur tussen zit? :p

      Comment


        #4
        Re: Wat vragen

        Nee dat lijkt me niet.

        Greetz GG

        Comment


          #5
          Re: Wat vragen

          Oke dankje, en btw, lekker actief ben je

          Comment


            #6
            Re: Wat vragen

            Komt door de combi ritaline thc en bier .

            Grapje

            Greetzz GG

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Wat vragen

                ik geloof niet dat het kwaad kan maar waarom zou je alles door elkaar willen gebruiken .


                Greetzz GG

                Comment


                  #9
                  Re: Wat vragen

                  oh nog een vraag, valt een blowtje goed als je 6 boterhammen op hebt (na 3 uur niks gegete te hebbe

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat vragen

                    http://www.10473.08sc.thinkquest.nl/CRitalin.html

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat vragen

                      Waarom slik je Ritalin als je geen adhd hebt?
                      Wat vragen

                      Ik had vanochtend met wat vrienden wat biertjes gedronken, en toen had er 1 wat sterke ritalin pillen bij, dus ik probeerde er een, kijken hoe ik erop zou reaggeren, maar stel dat ik de avond dan een jointje rook, heb ik dan grotere kans om bad te gaan?

                      Waarom slik je Ritalin als je geen adhd hebt?
                      Ritalin in combinatie met alcohol kan wel is verkeerd aflopen.
                      Ritalin alcohol en Joint dat doen alleen kinderen in mijn ogen die niet weten waar ze mee bezig zijn.

                      Groetjes Bella
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat vragen

                          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post

                          Waarom slik je Ritalin als je geen adhd hebt?
                          Ritalin in combinatie met alcohol kan wel is verkeerd aflopen.
                          Ritalin alcohol en Joint dat doen alleen kinderen in mijn ogen die niet weten waar ze mee bezig zijn.

                          Groetjes Bella
                          x2

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat vragen

                            In mijn ogen kon het niet zoveel kwaad, was deze keer dus waarschijnlijk ook goed gegaan, maar een vriend snuift wel eens ritalin Deze keer had hij weer wat mee, en ik wou weleens weten hoe ik erop zou reaggeren, of ik juist rustiger zou worden, dus dat ik hoogst waarschijnlijk AD(H)D heb, of juist niet.

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat vragen

                              Het is hier nog steeds wietforum, ik zie niet echt connectie dus weed kweken als hobby of de medische aspecten van dees dus komt slotje op
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X