Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijpje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pijpje

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb net zon pijpje gekocht van 5 euro met 5 gratis van die ijzeren dingjes bij. Maar moet ik dus elke keer dat ik het gebruik een nieuw roostertje erin leggen? En waar moet ik dat leggen? Want ik kan die grote opening waar de wiet in legt wel erafvijzen, of moet ik het gewoon daar in leggen en na het roken er uithalen? Dank bij voorbaat!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Pijpje

    nee hoor je moet niet elke keer je pipescreen vervangen, ik doe dat pas (bij een bong, ma das hetzelfde) als hij ofwel geen rook meer toelaat omdat hij volledig verstopt zit (maar dat gebeurd niet als je hem na elke beurt eens kuist) ofwel als het ijzer kapot gaat, dat er dus gewoon grote gaten in komen.

    Met 1 zo een pipescreen kan je heel lang roken.

    En ja je moet zo een screentje gewoon er insteken en uitprutsen.
    De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
    Belgium and The Netherlands stood as one...

    Mother Europe born from your womb
    Mother Europe on Your soil shall be my tomb

    Comment


      #3
      Re: Pijpje

      Wat larz zei ^^
      En ik heb ook eens gehoord dat je die pipescreen voor gebruik eens met een aansteker moet verwarmen tot het roodgloeiend is. Om giftige chemische stoffen te vermijden ofzo?
      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Pijpje

        Als et verkopert is best wel ja.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Pijpje

          Vuil verstopt zeef kan je ook uitgloeien. teer resten verbranden dan volledig en je kunt de achtergebleven kool er heel gemakkelijk van afschrapen met een mesje en je zeef is weer als nieuw. Gewoon roodgloeiend opstoken.

          En nieuw zeef zeker uitgloeien voor gebruik anders zit je koper te roken.

          Comment

          Bezig...
          X