Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WaterWiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    WaterWiet

    Korting op 420shop
    Wat voel ik mij soms genaaid. Voor een bubbles moet je door de week 9 euro neertellen voor een gram. Op zondag is het goedkoper (7euro) en dan krijg je waterwiet zoals ik het noem!

    Hydro gekweekt en grootschalig. Van de buitenkant ziet het er goed uit, maar het spul is niet te roken en stoned worden is helemaal uit den boze. Ze zouden de rotzooi kapot moeten spuiten

    Herkent iemand dit?
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: WaterWiet

    herken het niet echtje moet ook zelf kweken!je mag het wel in de winkel kopen maar niet zelf kweken beetje raar he?

    Comment


      #3
      Re: WaterWiet

      echt troep indd!
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment


        #4
        Re: WaterWiet

        Als je een goed gekweekte hydro wiet heb dan is het verschil echt haast niet te proeven.

        Dus je kan oook een door gevoede aarde wiet hebben.

        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: WaterWiet

          Zo te horen een ruk shop...
          Zoek een kwalitatief betere, of begin je eigen kweek
          Nooit geouwehoer over de kwaliteit, en 100% zeker onbewerkt!

          Comment


            #6
            Re: WaterWiet

            Goed shops ftw.

            Meestal in steden waar veel coffeeshops bij elkaar zitten, waar er dus grote sprake is van concurentie, is de kwaliteit en de prijs meestal (erg) goed
            Op Amsterdam na dan, maar dat trekt zoveel bezoekers..

            Nijmegen is hier wel een voorbeeld voor, voor een €6 heb je een Santa Maria gram waar je zeker stoned van word
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: WaterWiet

              Mee eens, de Dreadlock/Jetset zijn imo nr1 in NMGN en omstreken!
              Absolute kwaliteit voor een redelijke prijs! Zo vind je er zelfs Super Silver Haze en Amnesia voor 8,60 P/G

              Comment


                #8
                Re: WaterWiet

                @weedy Ik heb in Nijmegen gestudeerd en gingen altijd naar Dakota. Dat was wel 15 jaar geleden Niettemin ben ik daar begonnen met blowen, ja ik was een laatbloeier. 6 euro voor een gram SM is geen geld, hier 8 euro.
                @Amnees met hydro stijg je uit boven de natuur en je loopt veel meer kans op fouten. Geef mij ieder willekeurig gram wiet en ik kan je zeggen hoe het gekweekt is.
                @ Trip Ik ben al een half jaar bezig en heb kort geleden 2 planten geoogst. De rest moet nog even (12 a 13 weken bloei).
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment

                Bezig...
                X