[Vraagje] THC Grinder gekocht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chanu
    Retired
    • Jun 2010
    • 1

    #1

    [Vraagje] THC Grinder gekocht

    Korting op 420shop
    Yo luitjes,

    heb gister een thc grinder gekocht, onderin de grinder zit een deel wat de thc opvangt.
    Daarin zit een grijs doorzichtig driehoekje en ik vraag me af waarvoor dat is, kan een van jullie mij dat uitleggen?
    En hoeveel thc heb je ongeveer nodig voor een lekker thc jointje?

    peace
  • Jah Selah
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 226

    #2
    Re: [Vraagje] THC Grinder gekocht

    fotos?
    zoveel als je zelf wil
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: [Vraagje] THC Grinder gekocht

      Grijs doorzichtig driehoekje? Graag een foto

      Normaal heeft zo'n grinder 3 delen; 2 delen waartussen alles gegrind wordt en daaronder een extra 'opvangbakje' voor alles dat door dat filterlaagje is gevallen.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: [Vraagje] THC Grinder gekocht

        dat driehoekje is er om je thc bijeen te schrapen,de hoeveelheid voor een goed jointje is van persoon tot persoon verschillend.

        Comment

        • dokkie
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 325

          #5
          Re: [Vraagje] THC Grinder gekocht

          Na paar keer je wiet grinden, heb je wel een klein polm jointje bijelkaar.

          Comment

          Bezig...