Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trucje zodat iedereen een Joint kan draaien!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Trucje zodat iedereen een Joint kan draaien!

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik ben er even tussen uit geweest. Helaas vond mijn kamer genootje het een goed idee om het leger in te gaan. Dus ja, daar sta je dan met je tent en lampen.
    Ik kon een jaar lang niet kweken. Eindelijk loopt het huurcontract af en ga ik lekker verder op mezelf.
    Genoeg slap gelul. Ik heb een video gemaakt op YouTube hoe bijna iedereen makkelijk een perfecte joint kan draaien. Ik had dit al 4 jaar geleden uitgevogeld maar vrienden van mij stonden er van versteld en zeiden: Dat moet je delen! En geloof me, misschien duurt het iets langer dan puur met de hand. Maar je joint ziet er altijd perfect uit! En als je de maat/grote eenmaal onder de knie hebt dan weet je ook altijd hoeveel je erin gaat stoppen zodat je geen restjes over houdt. Ik draai nu een perfecte joint in ~2 minuutjes.

Ik heb al aardig wat views op een paar video's van vroeger :]

Naja, ik wil graag meer lifehacks en tips gaan uploaden over wiet. Wat vinden jullie er van? En zijn er ideeŽn?

Fijne dag iedereen

Slim ! Heb ook eens iemand gezien op een verjaardag, die had een cone van plastic gemaakt. Vloeitje er omheen, vullen en klaar Dat was nog steviger en ging niet zo vlug kapot.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
      Slim ! Heb ook eens iemand gezien op een verjaardag, die had een cone van plastic gemaakt. Vloeitje er omheen, vullen en klaar Dat was nog steviger en ging niet zo vlug kapot.
      Slim!

Comment

Kolere. Ik krijg dat papieren ding al niet eens gevormd....

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X