Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met verdampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen met verdampen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Heeft iemand tips voor mij, als ik vanaf blowen overstap op verdampen?
    Ik krijg donderdag of vrijdag de Arizer solo portable.

    #2
    Ik heb de solo ook. Ik had voornamelijk moeite met het verkrijgen van een goede damp en moest daar vrij hard voor zuigen. Mijn oplossing is een paar kleine sleufjes onderaan de glas stem gemaakt zodat hij een beetje extra lucht meeneemt en zo een wat dikkere damp krijg.

    En een gaasje in de glas stem zorgt ervoor dat je er geen wiet doorheen om hoog zuigt.

    Verder gebruik ik hem er ook bij naast de jointjes. Hij bevalt me wel goed alleen de stone high is toch zeker wel anders dan wanneer een jointje rookt.

    Comment


      #3
      Hoe zo anders high??? wiet roken is toch wiet roken of het nu joint is of verdamper? Ik ben er erg benieuwd waarom jij het wel verschil vind. Ik vind van niet, natuurlijk is vapen gezonder(minder slecht) voor je dan gewoon roken en de smaakt kan verschillend zijn( meningen zijn daar verdeeld over, zeg maar eigenlijk smaken verschillen)
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #4
        De kick van tabak doet bij mij toch heel wat. Als ik de zelfde wiet damp dan die ik rook dan word ik van de jointjes meer lamlendig coughlock stoned /high tov de verdamper. Maar de high die ik krijg vanuit de verdamper blijft weer langer hangen dan bij een joint. En ja de smaak vindt ik ook heel anders. Al wil ik nog eens een convectie verdamper proberen waar beowulff het eens over had daarmee schijnt de smaak beter te zijn.
        Heb tot nu toe wel alleen Indica's gedampt ben wel benieuwd of het een meer tot pure sativa nog verschillen voor me geeft qua dampen tov van roken. Over een paar maandjes kan ik het testen met NL5 Haze


        Zelf vind ik het fijn om beiden te gebruiken en de verdamper vervangt dan gewoon een aantal joints (minder slecht)en geeft m'n high nog wat extra lengte mee. Maar voor het slapen gaan blijf ik terug vallen op m'n jointje.. Daar val ik veel beter van in slaap. En Tis niet zozeer de tabak verslaving daar ik buiten joints om niet gewoon rook.

        Maar vraag me nu wel af ben ik dan zo maf dat ik het zo ervaar of zijn er hier nog meer die niet geheel overstappen op de verdamper omdat de wens voor een joint blijft?

        Comment


          #5
          Ik ben benieuwd of er nog andere reactie komen. Ik zelf vind de smaak weinig uitmaken van verschillende soorten wietjes. Wat ik wel heel duidelijk merk is met vapo je de juiste temp moet instellen(als dat kan met je vapo), dat maakt wel enorm uit kwa comfortabel(lekker) roken.
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            #6
            Wow, wat een andere ervaringen als ik heb! (Mighty gebruiker)
            Ben het met mafferd eens qua werking: Jointje geeft veel meer een lam -einde dag- gevoel als de vaporizer. Noem 't zelf altijd het intoxicating effect bij een joint.
            Qua smaak is de vaporizer een feest! Ik merk ook duidelijke verschillen tussen soortjes. Ik snap best waarom Somango Somango heet. (Dat soortje is past een feest )

            Verschil tussen sativa en indica... tja... ik merk wel dat de ene soort veilig overdag gedampt kan worden, maar kan geen directe link met sativa vinden (Chocolope of silver Haze is alsnog einde dag dan)

            En qua tabaksverslaving/werking is me afgelopen jaar een hoop duidelijk geworden. Januari 2016 gestopt met roken, in februari 2016 de hasj-joints omgeruild voor de vaporizer.
            Zeer gemotiveerd om te stoppen met roken ging dat enkele maanden perfect! In mei eens een hasj-joint geprobeerd en dat was oprecht niet lekker.
            Ook de crave die ik dacht te missen bij de vaporizer kwam er eigenlijk niet. Ik miste niets.
            Maar het nicotinespook kreeg eind van de zomer toch vat op me. Het begon met het meeroken van de wiet-joint van een ander. De vrijdag daarna keek ik hem de joint bijna uit de vingers!
            En lang verhaal kort: Vanaf daar rookte ik een maand later weer. De grap is: Ik rook nu wel weer (nog), maar het vaporizen bevalt nog steeds beter als de joints. Da's een mooi pluspunt.
            Nu is me duidelijk dat nicotine gemeen is en de boel in je hoofd behoorlijk op de kop kan zetten. Ook maanden later, zonder dat je je er bewust van bent...

            Comment


              #7
              Ik heb inderdaad ook gaasjes besteld, zodat de wiet er niet doorheen valt.
              De verdamper heb ik vandaag ontvangen, maar er zit geen goede adapter bij die ik kan aansluiten op het stopcontact, dus die moet ik er nog bij halen.
              Hopelijk heb ik die morgen anders zaterdag in huis.
              Ik wil heel graag het verdampen uitproberen.

              En ik ben benieuwd of je echt op cannabis gespaard.

              Comment


                #8
                Hoeveel heisen kan je nemen van de verdamper Arizer solo portable, als je het wietstukje vol propt met wiet?

                Comment


                  #9
                  Ik veronderstel amper 1 aangezien er dan geen lucht meer door kan.

                  Comment


                    #10
                    Dat klinkt bekend van de nicotine afhankelijkheid

                    Mijn joints smaken en werken ook zoveel beter met tabak. Hoe weinig ik ook probeer te gebruiken.
                    Ik vape met een da Vinci waar ik best tevreden over ben. Maar uiteindelijk is de realiteit dat na een dagje vapen die joint het toch echt helemaal afmaakt...

                    Het verschil sativa indica bemerk ik soms vooral in smaak maar qua werking lang niet zo duidelijk als wel of geen tabak.

                    Comment


                      #11
                      Cannabis vind ik behoorlijk verslavend, ook al heb ik niet elke dag drang ernaar, ik gebruik het iedere avond 1 pure joint.
                      Dat is ongeveer 1 tot 1,2 gram cannabis.

                      Comment


                        #12
                        En hoeveel cannabis gebruiken jullie?

                        Comment


                          #13
                          Heb vandaag mijn verdamper ontvangen, maar met Engelse oplader, die kan ik niet in Nederland gebruiken, dus die heb ik donderdag besteld.
                          Er gaat verdomd weinig wiet in de verdamper, ben echt heel benieuwd of dit voldoende zal zijn.

                          Comment


                            #14
                            "reisstekker Engels Nederlands"
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X