Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buren die zich onvolwassen dragen als ik cannabis gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Sommige mensen moet je het ook zeker niet vertellen

    Comment


      #17
      klik hier

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #18
        Mijn woning is wel verbonden met die van de buren, maar de wasruimte is aangebouwd tegen mijn woning.

        Een uur na gebruik, ruik ik in de wasruimte sowieso geen wietlucht.
        Maar ik denk dat het hun er nu om gaat dat ze niet willen dat ik drugs gebruik, omdat ze een kind hebben.
        Desondanks doe ik volgens mij niets verkeerd.

        Dat van die geur bestrijder wist ik niet.

        Comment


          #19
          Woon je in een huurhuis en staat er in het huurcontract iets over het aanwezig hebben van cannabis of het gebruik er van?
          Herinner me nog een uitzending van de rijdende rechter met een soort gelijk verhaal.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Klopt omdat de verhuurder stelde dat er geen hennep op hun perceel aanwezig mocht zijn werd het nuttigen van hennep ook niet toegestaan.

          #20
          Ik begrijp je buren dan wel enigzins Niceiphone. Onbekend maakt onbemind en met de zorg voor een kind wil je daar wel eens in doorschieten. Daarnaast kan het roken van een joint erg stinken.
          Goed dat je nu vaped
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #21
            Van het huurcontract weet ik niet hoe het vast gelegd is met cannabis.

            Toevallig weet ik dat mijn beide buren weleens hebben geblowd.
            De buurman meer dan de buurvrouw.
            Dat vertelden ze gedurende de jaarwisseling, van een paar jaar geleden.

            Ze hebben een kind, dat is denk ik ook de hoofdreden, van het lawaai maken.
            Ik doe het verder zo discreet en kort mogelijk.

            Sinds vandaag zit ik op 4x 10 trekjes, en alleen in de avond.
            Dat is zo'n 2 minuten per keer.
            Heel veel mooier kan ik het dus niet maken voor mijn buren.

            Comment


              #22
              Kinderen zijn vaak luidruchtig, dat klopt.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #23
                Klein kinderen liggen om 8 uur in hun bed. Geen enkele ouder gaat dan expres met deuren slaan of lawaai maken, al zeker ni omdat jij cannabis gebruikt. Iets wat zij op die moment ook ni kunnen weten want ge ruikt het maar amper. Wat ik wel begrijp is dat je dus de gewoonte had om op die moment luide muziek te gaan spelen, in een rijhuis of half open bebouwing. Denk dat je buren meer reden hebben om te klagen dan omgekeerd.

                Comment


                  #24
                  Ze moeten nie zeveren, toch zeker niet om de gezondheid van n kind om n paar haaltjes.
                  2 auto's voor de deur, gifgroenten en antibioticavleesch eten, kaarsjes branden, fijnstof in de lucht en linoleum in de gang..
                  * Mompelt iets met prioriteiten..

                  Sommigen zijn t opvoeden niet waard verdoeme.

                  Verder denk ik dat t vooral tussen je oren zit..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    #25
                    Sluit me aan bij die Oren van Eerstekamerlid denk dat het probleem eerder in jou hooft zit dan dat het bij jou buren vandaan kom Niceiphone .
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #26
                      Inderdaad als het kind naar bed is, hoor ik ze niet meer met deuren slaan.
                      Is altijd aan het begin van de avond, dat ik begin met verdampen.

                      Het valt mij wel op zodra ik cannabis heb gebruikt, dat ik wat wantrouwig word.
                      Dat heb ik sterker bij een stoned effect.
                      Ineens vallen geluiden veel meer op.
                      Ik houd van high effect, en is dit wantrouwen minder,

                      Comment


                        #27
                        Hoe oud is het kind ? Kan het niet zo zijn dat het kind met de deuren slaat / herrie maakt i.p.v. de ouders ? Ik heb er 2, je wilt niet weten wat een herrie die kunnen maken, stucwerk komt af en toe van de muren af als de oudste weer eens met de deur gooit (puber). Rond half negen liggen zij op bed dan kun je hier een speld horen vallen.

                        Voor het naar bed gaan is er natuurlijk flink wat bedrijvigheid, douchen/in bad, tanden poetsen, nog eventjes naar beneden, weer naar boven, verhaaltje lezen, voor je het weet ben je een keer of 5 de deur door gelopen of de trap op en af, dat kun je natuurlijk allemaal horen.



                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #28
                          Gewoon wat minder op de geluiden van de buren letten en zoek een maatje
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #29
                            geef ze een pil van dorion,heb je er geen kind meer aan
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                            Comment


                              #30
                              Kind is zo'n 5 jaar.

                              Stemma ik let minder nu op geluiden, want weet dat de cannabis dit versterkt.

                              Comment

                              Bezig...
                              X