Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buren die zich onvolwassen dragen als ik cannabis gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zou nog wa meer in u verdamper doen als ik jou was
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Dat kan niet, gaat maximaal 0,15 gram in per keer.
      Maar het slaat behoorlijk aan via de verdamper, dus heb geen verhoging nodig.

      Comment


        #33
        Serieus?

        Timeshare kopen anders? Of ne luxe wagen met voorschot? Dan stuur ik u wel een rekeningnummer.

        Comment


          #34
          Wat ik mis in het verhaal.... welke soort rook je???

          Comment


            #35
            NLX Northern light x white widow en jij?

            Comment


              #36
              Ik rook autoflowers, Think Different en AutoMazar. Ik vermoed dat er in AF's iets meer CBD zit dan in reguliere soortjes. Coffeeshop wiet begin ik sowieso niet meer aan, daar krijg ik namelijk ook wel eens episodes van waarin ik een beetje paranoide kan zijn. Veel te sterk en te weining CBD.
              Dat gezegd hebbende, het is ook van belang hoe je in je vel zit als je gaat roken. Dat gevoel kan namelijk versterkt worden. Dat je zintuigelijke waarneming gevoeliger wordt, kan aan angst gerelateerd zijn. Bv. je staat niet heel relaxed te roken in je hok, omdat je onbewust toch niet betrapt wil worden; dan hoor je elk geluidje drie keer harder dan normaal. Hoef je niet eens voor geblowd te hebben... rook je daarbij een sterk of verkeerd soortje, dan kan dat effect nog heftiger worden.
              Vandaar mijn vraag

              Comment


                #37
                De nlx is behoorlijk sterk, ben er erg tevreden over, maar zorgt wel voor wat achterdocht.

                De smaak is trouwens totaal anders als je de verdamper iets lager zet.
                Je kunt er ook veel meer heisen van nemen.

                Waar plant je de autoflowers?

                Comment


                  #38
                  Ik vind dat ze het beste binnen groeien, maar er zijn ook reguliere soortjes te vinden waar wat meer CBD in zit. In de coffeeshop soortjes zit vaak erg weinig, niet altijd, maar vaak wel... Ooit een filmpje gezien waarbij ze iemand achtereenvolgens een damp-ballon zonder en met CBD gaven. De personen gaven duidelijk aan dat ze bij de eerste ballon (zonder CBD) zich veel a-relaxter voelden dan bij de tweede ballon. Maakt dus echt uit die CBD. Misschien moet je voor een wat mildere soort gaan. Tegenwoordig kun je op Leafly.com van heel veel soorten vinden wat voor positieve en negatieve effecten je kunt verwachten, ook paranoide gevoelens komen langs. (gecheckt, maar NLX staat er niet bij...)
                  Dat de smaak anders is, komt omdat bij een lagere temperatuur er minder stoffen verdampen.CBD bijvoorbeeld verdampt bij een wat hogere temperatuur dan THC. Dus als je verdamper net wat te laag staat, kan dit een wat achterdochtiger gevoel geven dan als je op de goede temperatuur verdampt. Ga ook weer niet te hoog, want dan verbrand je bepaalde stoffen juist i.p.v. van dat je ze verdampt.

                  zie bijvoorbeeld: https://www.zamnesia.nl/content/284-...-voor-cannabis

                  Comment


                    #39
                    Ik verdamp op 210 graden, dat is de hoogste stand die de verdamper heeft.
                    Morgen kan ik hem wel eens uitproberen op een lagere stand, maar heb het idee dat ik dan ook minder onder invloed raak.

                    Comment


                      #40
                      Hijs 1. Hm lekker. Hijs 2. Hm. Hoor ik daar nu een deur slaan? Hijs 3. Ok, nu hoorde ik echt wel een deur slaan. Of dacht ik dat ik een deur hoorde slaan? Hijs 4. Nee serieus, daar sloeg iemand met een deur. Probeer anders wat minder op geluiden te letten. Just relax. Hijs 5. Nee, ik hoor niks. Zeker geen deuren die dicht slaan. Tra la la la la. Snel nog een hijs voor de buren het ruiken.

                      Ik ga hier sebiet keihard met een deur slaan. Laat weten of je iets kan horen straks. . Dat is de formule voor geluid. Ik zit in de living, dus er zitten al zeker 3 muren tussen. Regio groot Brussel

                      Stemma, ik ben mijn gebruiksaanwijzing kwijt. Je zal die nog is moeten uploaden.

                      Comment


                      • Stemma
                        Stemma commented
                        Editing a comment
                        Komt voor elkaar Beo, op de gebruikelijke plek?

                      #41
                      Ik denk dat dat soort mensen jaloers zijn.

                      Comment


                        #42
                        Als je echt, maar dan echt niet wil dat ze iets ruiken. Zelfs als je verdampt.

                        http://www.smokebuddy.com/

                        Werkt perfect!
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment

                        Bezig...
                        X