van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stonedfred
    Retired
    • Jun 2010
    • 15

    #1

    van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

    Korting op 420shop
    tja de titel zegt eigenlijk al genoeg..
    vertel over jullie ervaringen.

    (ik heb het hier dan wel egt specifiek over high en niet stoned..)

    chck
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

    Van Sativa's wordt men, over het algemeen, high.

    Probeer dus een zo sterk mogelijke sativa, het liefst dus een 100% sativa soortje te pakken.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • Amneeshigh
      Retired
      • Apr 2010
      • 1145

      #3
      Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

      Denk dat dat voor vele anders is ik word high van olie en een ander die word en weer stoned van .

      Amnesia word ik ook goed high van maar de meeste knetterstoned .

      Dus denk dat het voor iedereen een andere werking heeft.

      Grtz..

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

        En of je high wordt of niet is inderdaad ook bij iedereen anders
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        • Amneeshigh
          Retired
          • Apr 2010
          • 1145

          #5
          Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

          Ik val van pp en de andere witte soortjes gewoon in slaap vind ik echt geen reet aan dus zwaar stoned .

          En dat is niet wat ik zoek in een wietje .

          Grtzz.

          Comment

          • stonedfred
            Retired
            • Jun 2010
            • 15

            #6
            Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

            kan het ook liggen aan de manier hoe je het gebruikt
            zoals spacecake of gwn n joint..?

            chck

            Comment

            • smokeganja
              Retired
              • Sep 2010
              • 5

              #7
              Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

              als je in de buurt van eindhoven bent moet je is naar the wall gaan en dan de crystal royaal halen 6 eurootjes en je bnt zoon 3 uur lang high tis egt mijn favoriet en voor stoned moet je de purple haze pakken
              of bij de meetpoint emporio

              the wall
              marconilaan
              eindhoven

              meetpoint
              edisonstraat
              eindhoven

              Comment

              • fender
                Retired
                • Nov 2010
                • 375

                #8
                Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                De beste high die ik ooit van wiet heb gehad is denk ik toch van Arjan's haze #2.

                Comment

                • Beschadigde Hersenen
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Nov 2010
                  • 32

                  #9
                  Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                  Beste vindt ik dan weer de goede oude 'bubblegum'
                  Lekker in je hoofd, maar ook je lichaam. Valt er ook niet 1,2,3 van in slaap...
                  Veel plezier mee
                  Ik ben nooit sarcastisch..

                  Comment

                  • Buizerd
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 1161

                    #10
                    Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                    Santa Maria!

                    Bloeit iets langer als een Indica ondanks het flinke Sativa deel in de genen.

                    Een heerlijke UPPER.

                    Zaden van NoMercy zijn erg goed.

                    Grtz
                    B.

                    Comment

                    • Respected Tokemaster
                      Retired
                      • Dec 2010
                      • 2

                      #11
                      Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                      wiet- of hasjsoort en hoeveelheid maakt niet echt uit, als je een waterval doet ben je zowiezo uren stoned :p

                      Comment

                      • Lord Pierre
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Nov 2008
                        • 69

                        #12
                        Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                        Voor een goeie high rook ik gewoon puur, met korte bladjes dan wel.
                        Dan is de cinema zeker een aanrader, inception in "high definition" gezien. Amaai!
                        If I had a world of my own, everything would be nonsense.

                        Comment

                        • Beschadigde Hersenen
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Nov 2010
                          • 32

                          #13
                          Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lord Pierre
                          Voor een goeie high rook ik gewoon puur
                          Word!
                          Als je het puur rookt is de high inderdaad anders, ik vind het veel lekkerder...
                          Ik voel de high ook altijd iets later in vergelijking met niet puur roken..
                          Yezziirr..
                          Ik ben nooit sarcastisch..

                          Comment

                          • smektor
                            Retired
                            • Dec 2010
                            • 4

                            #14
                            Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                            @ stekje
                            eindhoven waar ligt dat ergens ?
                            is da dicht bij gent (a)

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

                              Amnesia, hmmmm

                              Comment

                              Bezig...