van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jonas
    Retired
    • Jul 2010
    • 12

    #16
    Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

    van space haze werd ik wel zalig high

    Comment

    • Soulbite
      Stoner
      Member
      • Dec 2010
      • 22

      #17
      Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

      Ketama hasj (goedkoop, en lekker imo) met een sativa soortje? (haze,..)

      Comment

      • lange1908
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Nov 2010
        • 543

        #18
        Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

        ketama is een pure indica... of bedoelde je dat je graag een mixje rolt? ketama en haze tesamen...

        Ik hou wel van de brabantse witte, dutch delight, G-13, wel en goed vertrouwde jack herrer maar zó kunnen we nog wel even doorgaan niet waar? wat een genenpool !!! Booyaa !!

        Een sativa voor de dag en een indica voor de avond...

        yow

        Comment

        • Soulbite
          Stoner
          Member
          • Dec 2010
          • 22

          #19
          Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

          Oorspronkelijk geplaatst door lange1908
          ketama is een pure indica... of bedoelde je dat je graag een mixje rolt? ketama en haze tesamen...

          Ik hou wel van de brabantse witte, dutch delight, G-13, wel en goed vertrouwde jack herrer maar zó kunnen we nog wel even doorgaan niet waar? wat een genenpool !!! Booyaa !!

          Een sativa voor de dag en een indica voor de avond...

          yow
          Ketama is sativa naar mij weten hoor ^^
          Ik rol het enorm graag samen ja! =D

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #20
            Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

            Heb een soortje geproduceerd (jack herrer x onbekende import uit egypte) waar ik knetterhigh van wordt > alleen maar lullen, men wordt dan erg moe van mij

            Wat jammer alleen dat anderen helemaal niks merken van dat spul... het zal wel aan mij liggen.

            Qua hasj een lekker blond marocje inderdaad, of gele libanon. Vooral erg lekker als het snikheet buiten is en te snel denken/bewegen teveel inspanning zal gaan kosten. smoke & chill, alles gaat in slowmotion dan
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • Juicedness
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Mar 2011
              • 5

              #21
              Re: van welke wiet/hash word je nou egt goed high?

              Ik heb persoonlijk hele goeie ervaringen met Himilator en Manali Cream (beide lekker donkere hasj) van 't Grasje in Utrecht!
              Als je een keer in Utrecht bent is het zeker waard om daar langs te gaan!
              Voor de rest heb ik 2 weken terug Hia Supreme geprobeert (van Cremers in Den Haag), was ook goed te doen!

              Comment

              Bezig...