Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand ervaring met deze verdamper?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heeft er iemand ervaring met deze verdamper?

    Korting op 420shop
    Ik heb hier al reacties gelezen van mensen die vol lof over verdampen spreken. Zelf poog ik al lang te stoppen met tabak en dat is me ooit gelukt. Maar omdat ik dan terug begon te blowen met tabak ben ik terug verslaafd geworden.

    Terug stoppen dus! Mijn gezondheid zal er beter van worden, plus ik zou meer wiet overhouden aan de eindmeet. Handig als je het niet zelf kan telen, financieel gezien dan.

    Ik ben aan het lezen geslagen en heb naar betaalbare verdampers gekeken. De Flowermate AURA kost 90 euro en is binnen budget. Maar toch blijf ik het veel geld vinden om dat meteen te investeren zonder back up research. Aldus dit topic.
    Denken jullie dat dit een goede vaporizer is? En hoeveel gram zou ik (ongeveer) per week verdampen als ik nu circa 10 gram per week blow.

    Deze heb ik dus op het oog: https://www.vaposhop.nl/vaporizers/p...owermate-aura/

    #2
    Daar staan reviews onder en die zijn niet meteen positief. Pak voor 10 euro meer de storm, daar zijn er hier een hele resem tevreden van.

    Comment


      #3
      Ik zeg ga puur roken hoef je ook niet zo damper te kopen want je gaat uiteindelijk toch naar die joint verlangen
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Last edited by Organisch; 23 August 2017, 09:16.

        Comment


          #5
          Klopt, wat Bella zegt.
          Blowen kan je niet vervangen door verdampen, vind ik. Het is iets heel anders.
          De smaken zijn compleet anders, de beleving is anders, de high/stoned is anders.
          Als je "wiet als sigaretten rookt", zul je er waarschijnlijk de eerste paar keer ook niet veel aan vinden.
          Misschien kun je het roken gedeeltelijk vervangen door verdampen, dat zal beter werken, denk ik.

          Ahja, en welke je zou moeten kopen, idunno..
          Da's voornamelijk beperkt door je budget. Check vooral de reviews, filmpjes op youtube, en reacties hier natuurlijk
          Dat er veel reserveonderdelen en extra dingetjes voor te koop zijn vind ik bijvoorbeeld ook wel handig.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Tjah, ik ga het niet onder stoelen of banken schuiven. Ik ben een verwant blower. Ik ben maanden gestopt met roken en blowen. Ik ben toen naar Amsterdam geweest en ik mocht mijn wiet niet met tabak roken. Ik kreeg toen een groen kruid om met mijn wiet te mengen. Ik heb toen wat meegenomen naar huis, maar dat raakte op en ik begon terug met tabak te mengen. De dag erna kocht ik mij terug een pakje sigaretten en wij waren weer bij af.

            Ik heb hier een "afkick" ingecalculeerd. Ik weet dat het niet hetzelfde zal zijn, maar ik sta open mij aan te passen en er even aan te wennen. Toen ik net begon met elektronisch roken smachtte ik naar sigaretten. Maar later werd ik er vies van. Ik rook alles beter, ik proefde alles intenser en ik voelde mij energieker en goed. Ik kon sigarettengeur echt niet meer luchten en rook meteen wie rookte en wie niet. Nu ik terug rook vind ik nog wel dat het stinkt, maar ik ruik het niet zo hard meer als een niet roker. Ik ruik niet meer wanneer het in mijn klederen is gedrongen en wanneer niet. Dus persoonlijk stoort het mij niet.

            Een joint met wiet kan ook in je kledij kruipen en lang nazinderen. Het stoort mij niet omdat ik door mijn adaptieve reukorganen daar amper iets van merk. Sta ik naast een niet blower wanneer ik net geblowd heb ruikt die het meteen. Dat is voor mij ook een reden om over te schakelen naar het verdampen van wiet.
            De penetrante geur verraad je meteen.

            Comment

            Bezig...
            X